Raptomex Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Hehe, att fly från polisen är ju inte ovanligt, men att det görs på cykel är ju en annan femma :P. Finns ju fördelar med cykel, för att en moped dom går ju inte så vidare snabbt, max 90km/h. En H-D, motorcykel dom går snabbare, men dom är trögare, man är inte så smidig med en sån. Cykel är man smidigast med, man kan cykla snabbt om man har bra kondition. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
2good4u Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 (redigerat) tjena vad fake. Det snabbaste Lance Armstrong har cyklat är 39km/h. Och det där var ju en motorväg så det gick nog hyfsat mycket fortare än 39.... Och kan du be din kusin säga varför dem jagade honom och om det var så att han körde för fort. Så be han gå och kolla vad hastighets begränsning är där. Motorvägar snittar ju runt 100. Men den var inte så stor, så jag skulle gissa på 70-80. och om det är riktigt så skulle han vara oövervinnerlig i grand prix och sånt. Redigerat 8 Augusti 2008 av 2good4u Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 tjena vad fake. Det snabbaste Lance Armstrong har cyklat är 39km/h. Och det där var ju en motorväg så det gick nog hyfsat mycket fortare än 39.... Och kan du be din kusin säga varför dem jagade honom och om det var så att han körde för fort. Så be han gå och kolla vad hastighets begränsning är där. Motorvägar snittar ju runt 100. Men den var inte så stor, så jag skulle gissa på 70-80. och om det är riktigt så skulle han vara oövervinnerlig i grand prix och sånt.39? JAG har ju för f*n cyklat 34! menar du inte 49? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 tjena vad fake. Det snabbaste Lance Armstrong har cyklat är 39km/h. Och det där var ju en motorväg så det gick nog hyfsat mycket fortare än 39.... Och kan du be din kusin säga varför dem jagade honom och om det var så att han körde för fort. Så be han gå och kolla vad hastighets begränsning är där. Motorvägar snittar ju runt 100. Men den var inte så stor, så jag skulle gissa på 70-80. och om det är riktigt så skulle han vara oövervinnerlig i grand prix och sånt.Du menar inte hans snitt hastighet för ett lopp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 motorcykel, knappast. Men moped kanske. tror han syftade på cross/enduro Hehe, att fly från polisen är ju inte ovanligt, men att det görs på cykel är ju en annan femma :P. Finns ju fördelar med cykel, för att en moped dom går ju inte så vidare snabbt, max 90km/h. En H-D, motorcykel dom går snabbare, men dom är trögare, man är inte så smidig med en sån. Cykel är man smidigast med, man kan cykla snabbt om man har bra kondition. vadå 90 med rätt delar kan du få upp en moppe i 130-140 tjena vad fake. Det snabbaste Lance Armstrong har cyklat är 39km/h. Och det där var ju en motorväg så det gick nog hyfsat mycket fortare än 39.... Och kan du be din kusin säga varför dem jagade honom och om det var så att han körde för fort. Så be han gå och kolla vad hastighets begränsning är där. Motorvägar snittar ju runt 100. Men den var inte så stor, så jag skulle gissa på 70-80. och om det är riktigt så skulle han vara oövervinnerlig i grand prix och sånt. umm lite fel nog 39 var nog snittet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 tjena vad fake. Det snabbaste Lance Armstrong har cyklat är 39km/h. Och det där var ju en motorväg så det gick nog hyfsat mycket fortare än 39.... Och kan du be din kusin säga varför dem jagade honom och om det var så att han körde för fort. Så be han gå och kolla vad hastighets begränsning är där. Motorvägar snittar ju runt 100. Men den var inte så stor, så jag skulle gissa på 70-80. och om det är riktigt så skulle han vara oövervinnerlig i grand prix och sånt.Han rymde ju ifrån polisen, och om man gör det så har man antagligen gjort något. 39? Knappast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 tjena vad fake. Det snabbaste Lance Armstrong har cyklat är 39km/h. Och det där var ju en motorväg så det gick nog hyfsat mycket fortare än 39.... Och kan du be din kusin säga varför dem jagade honom och om det var så att han körde för fort. Så be han gå och kolla vad hastighets begränsning är där. Motorvägar snittar ju runt 100. Men den var inte så stor, så jag skulle gissa på 70-80. och om det är riktigt så skulle han vara oövervinnerlig i grand prix och sånt.Alltså hur dum får man vara? Själv toppar man ju högre än 39km/h. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 (redigerat) tjena vad fake. Det snabbaste Lance Armstrong har cyklat är 39km/h. Och det där var ju en motorväg så det gick nog hyfsat mycket fortare än 39.... Och kan du be din kusin säga varför dem jagade honom och om det var så att han körde för fort. Så be han gå och kolla vad hastighets begränsning är där. Motorvägar snittar ju runt 100. Men den var inte så stor, så jag skulle gissa på 70-80. och om det är riktigt så skulle han vara oövervinnerlig i grand prix och sånt.Alltså hur dum får man vara? Själv toppar man ju högre än 39km/h. Såg på Discovery om nån specielbyggd cyckel med massa växlar, minns inte vad den kom upp i men har för mig det var typ 200 och här är en som går över 200 http://www.guzer.com/videos/rocketbike.php som jag hittade när jag googlade :P Redigerat 10 Augusti 2008 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripenll Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 j*vlar vad skills. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Såg på Discovery om nån specielbyggd cyckel med massa växlar, minns inte vad den kom upp i men har för mig det var typ 200 och här är en som går över 200 http://www.guzer.com/videos/rocketbike.php som jag hittade när jag googlade :P den hade ju lustgas eller något liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Det var en kompis till mig som bor i USA, han gav mig länken, det är på riktigt eftersom att det gick på deras nyheter :PDet kallas för nyhetstorka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Såg på Discovery om nån specielbyggd cyckel med massa växlar, minns inte vad den kom upp i men har för mig det var typ 200 och här är en som går över 200 http://www.guzer.com/videos/rocketbike.php som jag hittade när jag googlade :P den hade ju lustgas eller något liknande vilken cool ;=) ontopic - vilken fart om det inte är falskt xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.