Gäst Logfan Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Va? JAg ahr laggt till alla som avr med på listan av folk som har ansökt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 jag ansökte igår, du vet att du tog bort mig. lägg till mig så är vi kvitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Nej, men du avr med på listan nu så jag la till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Man är ju dum i huvet om man köper red bull, sjukt dyrt! Man kan f*n köpa 10 st ferrari energidrycker som kostar lika mycket på ÖB för samma pris som enKöp koffeintabletter från typ gymgrossisten, 100tabletter, 200mg koffein per tablett, motsvarar 2 energidrycker, hela burken för 100kr, blir typ 0,75 öre per tablett, jag tar det för jag vill undvika de snabba sockret som får en och slockna efter 30 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Man är ju dum i huvet om man köper red bull, sjukt dyrt! Man kan f*n köpa 10 st ferrari energidrycker som kostar lika mycket på ÖB för samma pris som enKöp koffeintabletter från typ gymgrossisten, 100tabletter, 200mg koffein per tablett, motsvarar 2 energidrycker, hela burken för 100kr, blir typ 0,75 öre per tablett, jag tar det för jag vill undvika de snabba sockret som får en och slockna efter 30 minuter. Vänta, motsvarar en tablett 2 energidrycker eller hela asken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Hustler ska man dricka, finns på netto :) godaste, sitter med 8 här nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Man är ju dum i huvet om man köper red bull, sjukt dyrt! Man kan f*n köpa 10 st ferrari energidrycker som kostar lika mycket på ÖB för samma pris som enKöp koffeintabletter från typ gymgrossisten, 100tabletter, 200mg koffein per tablett, motsvarar 2 energidrycker, hela burken för 100kr, blir typ 0,75 öre per tablett, jag tar det för jag vill undvika de snabba sockret som får en och slockna efter 30 minuter. VArt kan man köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 (redigerat) Man är ju dum i huvet om man köper red bull, sjukt dyrt! Man kan f*n köpa 10 st ferrari energidrycker som kostar lika mycket på ÖB för samma pris som en Köp koffeintabletter från typ gymgrossisten, 100tabletter, 200mg koffein per tablett, motsvarar 2 energidrycker, hela burken för 100kr, blir typ 0,75 öre per tablett, jag tar det för jag vill undvika de snabba sockret som får en och slockna efter 30 minuter. VArt kan man köpa? Finns säkert nån annanstans också, leta i lite tränings affärer eller apoteket Redigerat 4 Augusti 2008 av knipan64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Visserligen gillar jag energidryck, men att gå med i sen sån klubb verkar ju lite onödigt :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Jag dricker det för att det är gott och inte för att få energni.. att äta tabletter är bara dumt! En jag känner gjorde det, hon är vuxen nu och tål inte koffein alls eftersom hon missbrukade det när hon var yngre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 man dricker ju energidryck för att det är gott :P Men sen om man ska sitta uppe länge på natten så behöver man nån då ochså :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 haha lätt att jag ska vara med :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.