Chainsawkitten Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 Ben Stiller - Natt på museet ;)Jag orkade aldrig se färdigt den filmen. Den var sjukt tråkig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 Jag är helt förvånad att ingen har sagt Edward Norton. Han var lysande i både "Fight club" och "The illusionist". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 Jag är helt förvånad att ingen har sagt Edward Norton. Han var lysande i både "Fight club" och "The illusionist".The Illusionist var väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 17 September 2008 Rapport Dela Skrivet 17 September 2008 Nicolas Cage och Will Smith :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 18 September 2008 Rapport Dela Skrivet 18 September 2008 Jessica Alba och Keira Knightley för att dem e grymt heta :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xnx Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 MIn favo skådis är Johnny Depp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SweetDarkness Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Johnny Depp - Sweeney Todd, (helt psycho) ^^ Will Smith - Jakten på lycka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 Al Pacino - Scarface. Al Pacino - The Godfather. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Morgan Freeman pga av den otroligt grymma rösten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Nicholas Cage - National Treasure är underbar (: Mel Gibson- Dödligt vapen filmerna. Ben Stiller - bl.a. Natt på museét Kommer inte på någa fler nu, jag håller inte koll på skådespelare och vilka filmer de spelar i o: Håller med, dem filmerna är helt unberbara! =] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 (redigerat) Jag är helt förvånad att ingen har sagt Edward Norton. Han var lysande i både "Fight club" och "The illusionist".Han har varit med i två bra filmer, The illusionist och American History X. Redigerat 21 September 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
floyd Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Edward Norton för hans roll som The Narrator i Fight Club. Grym film verkligen. : P Jag gillade också skådisarna i filmen The Departed; Matt Damon, Leonardo DiCaprio och Jack Nicholson. Jag är helt förvånad att ingen har sagt Edward Norton. Han var lysande i både "Fight club" och "The illusionist".Jag antar att du aldrig har sett American History X? Se den isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.