Plankan Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 När jag gör en egen server med hjälp av Dedicated Server så finns bara dem klassiska servrarna! Tex De_dust och sånt. Men jag vill ha tex: aim_crazyjump. Men den finns inte! Ändå om man har laddat ner mappen till cs, så finns den inte där! Hur ska jag göra? Snälla hjälp! :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 (redigerat) Servern är oberonde att köras, från klienten. Du får kopiera klientens banor till serverns mappar. Redigerat 2 Augusti 2008 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iBye Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 http://guider.serverhjalpen.info/ Och sök på maps Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Gå in i dedicated mappen och lägg till en ny mapp maps sen lägger du in filen om banan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg