Gäst hejhejhej Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 njaae den va okej ;q den här är rätt bra :) name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> "> name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object> " type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 22 September 2008 Rapport Dela Skrivet 22 September 2008 Blunda o sitt bak. :) Wow! Helt otrolig låt, så många känslor samlade i en låt, fantastiskt! Min respekt för Bukethead blev sjukt mkt större! , är nog den låt jag tycker är skönast just nu. Omg. Fyfan vilken bra låt du länkade! O_O Floyd; Dem två låtarna är extremt sköna också! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Har fastnat för denna låt just nu: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Red Hot Chili Peppers - 21st Century Basen uppskruvad högt så är introt grymt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Är på celtisk metal just nu, så Eluveitie - Your Gaulish War. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Har fastnat för denna låt just nu: den va rätt skön :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Pink Floyd - Comfortably Numb. Försöker att lära mig gitarrsolot. Vem f*n drömmer inte om att lära sig det solot? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 Pink Floyd - Comfortably Numb. Försöker att lära mig gitarrsolot. Vem f*n drömmer inte om att lära sig det solot? :D sluta drömma och lär dig istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 23 September 2008 Rapport Dela Skrivet 23 September 2008 För tillfället är det Jet Black New Year av Thursday som gäller. Om en nyårsafton då Geoff Rickly såg ett barn trilla nedför ett hus och dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 Blunda o sitt bak. :) Wow! Helt otrolig låt, så många känslor samlade i en låt, fantastiskt! Min respekt för Bukethead blev sjukt mkt större! , är nog den låt jag tycker är skönast just nu. Wow, f*n vilken bra unge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 (redigerat) Har lyssnat på denna ett antal gånger idag. :) Mr.Big-To be with you. Redigerat 25 September 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 Har lyssnat på denna ett antal gånger idag. :) Mr.Big-To be with you. litte osynkroniserat där lol xD litte weezer (y) name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.