Estevan137 Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 Jag gillar det :P Det gubben jag gillar är Eddie. Han är ganska cool faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 29 September 2008 Rapport Dela Skrivet 29 September 2008 Jin (Tekken 4) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawlman Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 paul pheonix är GRYMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Vet inte! Gillar inte Tekken spel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HardRock Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Nu tänker jag utveckla alla andras svar i denna tråd. Det finns 3 Tekken spel om jag inte minns fel, dock är alla unika på sitt egna sätt. Tekken 5 är den senaste som kommit ut i affärerna. Min favoritkaraktär i Tekken 3, är Ogre. Min favoritkaraktär i Tekken 4 är Lee. Min favoritkaraktär i Tekken 5 är, Heihachi. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 (redigerat) Tekken 6 är nyast men snart blir Tekken 6: Bloodline Rebellion nyast, och efter Tekken 6 är Dark Resurrection. Eller mena du på PS2? Redigerat 28 Oktober 2008 av caru Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 (redigerat) En Gubbe som äger i Tekken-spelen är helt klart Yoshimitsu. När jag körde Tekken 3 arcade mode ägde jag ut alla gubbar med honom. En annan Bra karaktär enligt mig är Gon som bara finns i Tekken 3. Han är väldigt liten så det är svårt att attackera honom. Jag vinner mycket när jag kör honom. Fast han är ganska svår att få. Fast jag måste erkänna en sak: Jag kan inte så många Combos. Så jag försöker lära mig combos. Redigerat 17 Maj 2009 av Pikachu456 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 Kuma/Panda HeiHachi Eddie och han robotsamuraien =3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 12 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2009 Nu tänker jag utveckla alla andras svar i denna tråd. Det finns 3 Tekken spel om jag inte minns fel, dock är alla unika på sitt egna sätt. Tekken 5 är den senaste som kommit ut i affärerna. Min favoritkaraktär i Tekken 3, är Ogre. Min favoritkaraktär i Tekken 4 är Lee. Min favoritkaraktär i Tekken 5 är, Heihachi. Det finns 7 Tekken spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 13 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2009 Yoshimitsu heter han! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 22 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Maj 2009 Law är jääävl#t grym, om man kan många combo's etc, samma med Paul. Jag ser själv Eddie som feg-spelareISH.. Annars så kan jag ju själv säga att jag är grym med Law & paul. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Nu tänker jag utveckla alla andras svar i denna tråd. Det finns 3 Tekken spel om jag inte minns fel, dock är alla unika på sitt egna sätt. Tekken 5 är den senaste som kommit ut i affärerna. Min favoritkaraktär i Tekken 3, är Ogre. Min favoritkaraktär i Tekken 4 är Lee. Min favoritkaraktär i Tekken 5 är, Heihachi. Det finns 7 Tekken spel. 9st Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg