Hoppa till innehåll

Någon Som Gillar Tekken Spelen?

Stixx

Rekommendera inlägg

• 4 veckor senare...
  • Svar 57
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

• 4 veckor senare...

Nu tänker jag utveckla alla andras svar i denna tråd.

Det finns 3 Tekken spel om jag inte minns fel, dock är alla unika på sitt egna sätt. Tekken 5 är den senaste som kommit ut i affärerna. Min favoritkaraktär i Tekken 3, är Ogre. Min favoritkaraktär i Tekken 4 är Lee. Min favoritkaraktär i Tekken 5 är, Heihachi.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tekken 6 är nyast men snart blir Tekken 6: Bloodline Rebellion nyast, och efter Tekken 6 är Dark Resurrection.

Eller mena du på PS2?

Redigerat av caru
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 6 månader senare...

En Gubbe som äger i Tekken-spelen är helt klart Yoshimitsu. När jag körde Tekken 3 arcade mode ägde jag ut alla gubbar med honom.

En annan Bra karaktär enligt mig är Gon som bara finns i Tekken 3. Han är väldigt liten så det är svårt att attackera honom. Jag vinner mycket när jag kör honom. Fast han är ganska svår att få.

Fast jag måste erkänna en sak: Jag kan inte så många Combos. Så jag försöker lära mig combos.

Redigerat av Pikachu456
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns 3 Tekken spel om jag inte minns fel, dock är alla unika på sitt egna sätt. Tekken 5 är den senaste som kommit ut i affärerna. Min favoritkaraktär i Tekken 3, är Ogre. Min favoritkaraktär i Tekken 4 är Lee. Min favoritkaraktär i Tekken 5 är, Heihachi.

Det finns 7 Tekken spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...
Gäst caru

Det finns 7 Tekken spel.

9st
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...