Gäst ztrial Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 (redigerat) hej jag har 130m på rs och jag undrar om ni kan hjälpa mig att siga vilken jag ska köpa. min gubbe är i lvl 90 ska jag köpa dragon,bandos eller barrows. hej då :) :D Redigerat 4 Augusti 2008 av ztrial Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 beror på vad dina stats är. Är du ranger eller wizard skulle jag tagit barrow. (kan du visa screen-shot på pengarna?) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 hej jag har 130m på rs och jag undrar om ni kan hjälpa mig att siga vilken jag ska köpa. min gubbe är i lvl 90 ska jag köpa dragon,bandos eller barrows. hej då :) :D 1. Tror inte att du har 130m på RuneScape, möjligtvis på Silab... Du är för omogen för att få ihop så mycket genom att arbeta... Visa gärna screenshot. 2. Är inte så bra på mem, men jag tycker ju lätt att Dragon är snyggast. Vad är dina stats m.m? 3. Har spelat lite Mopar genom tiderna och har nog fått fram att Barrows är bäst... Vet dock inte riktigt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ztrial Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 jag har faktist 130m på rs men jag vet inte hur man sätter in en bild på den är sidan minna lvl 1#:att84 2#:str85 3#:def80 4#:prayer56 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Ge mig ditt användarnamn och lösenord så fixar jag det. Skojja bara... Tryck på Print screen knappen på tangentbordet Öppna paint Tryck ctrl + v Tryck på "svara" under texten väljer du "ladda upp" - "bläddra" Välj bilden Tryck på pluset. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Barrows Klart. :D Inte är det snyggast men bäst wft :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ztrial Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 ok tro min inte jag kör runescape classic och jag har 130m ok vänta en stuns så ska jag se om jag fixar det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Gör en PrintScreen :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ztrial Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 ägd :P ok så vilken armor ska jag köpa????? runescape_classic.bmp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 4 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2008 Men din fjolla DET ÄR MOPARSCAPE. nya rs har inte sån grafik och så står det "come to pits" det är f*n private server plus att du är en n00b :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ztrial Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 läääääääääääääääääääs jag saaaa runescape classic det gamla runescape!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 (redigerat) runescape classic ser väl inte ut sådär? :huh: o går det ens att köra runescape classic längre? Redigerat 5 Augusti 2008 av DreamOn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg