Hoppa till innehåll

Dragon/bandos/barrows

Gäst ztrial

Rekommendera inlägg

Lol, classic ser inte heller ut sådär! Fatta att du är en pure pfu*king noob som springer runt och låtsas vara bra men suger totalt!

Jag däremot tog den här bilden på rs... Det ser man dels på Rs Client, med reklam, Dels på de nya symbolerna och såklart på den nya grafiken. Även på min as heta armour (Zammy + guthix kite)...

post-68240-1217922394_thumb.jpg

Sen är detta också fake... Så, lär dig att scamma folk innan du gör det!!!

Redigerat av Luxaxix
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

hej jag har 130m på rs och jag undrar om ni kan hjälpa mig att siga vilken jag ska köpa. min gubbe är i lvl 90

ska jag köpa dragon,bandos eller barrows. hej då :) :D

1. Tror inte att du har 130m på RuneScape, möjligtvis på Silab... Du är för omogen för att få ihop så mycket genom att arbeta... Visa gärna screenshot.

2. Är inte så bra på mem, men jag tycker ju lätt att Dragon är snyggast. Vad är dina stats m.m?

3. Har spelat lite Mopar genom tiderna och har nog fått fram att Barrows är bäst... Vet dock inte riktigt...

Bandos är bättre för melee, ger grym str bonus. Barrows ska man ha Verac's om man är melee, Ahrim's om man är mage, Karil's om man är range. Dragon är överskattat <.<

Lol, classic ser inte heller ut sådär! Fatta att du är en pure pfu*king noob som springer runt och låtsas vara bra men suger totalt!

Jag däremot tog den här bilden på rs... Det ser man dels på Rs Client, med reklam, Dels på de nya symbolerna och såklart på den nya grafiken. Även på min as heta armour (Zammy + guthix kite)...

post-68240-1217922394_thumb.jpg

Sen är detta också fake... Så, lär dig att scamma folk innan du gör det!!!

Är inte '130M' Grönt om du har över 10M?..... Jo, det är det.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...