Luxaxix Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 (redigerat) Lol, classic ser inte heller ut sådär! Fatta att du är en pure pfu*king noob som springer runt och låtsas vara bra men suger totalt! Jag däremot tog den här bilden på rs... Det ser man dels på Rs Client, med reklam, Dels på de nya symbolerna och såklart på den nya grafiken. Även på min as heta armour (Zammy + guthix kite)... Sen är detta också fake... Så, lär dig att scamma folk innan du gör det!!! Redigerat 5 Augusti 2008 av Luxaxix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 hej jag har 130m på rs och jag undrar om ni kan hjälpa mig att siga vilken jag ska köpa. min gubbe är i lvl 90 ska jag köpa dragon,bandos eller barrows. hej då :) :D 1. Tror inte att du har 130m på RuneScape, möjligtvis på Silab... Du är för omogen för att få ihop så mycket genom att arbeta... Visa gärna screenshot. 2. Är inte så bra på mem, men jag tycker ju lätt att Dragon är snyggast. Vad är dina stats m.m? 3. Har spelat lite Mopar genom tiderna och har nog fått fram att Barrows är bäst... Vet dock inte riktigt... Bandos är bättre för melee, ger grym str bonus. Barrows ska man ha Verac's om man är melee, Ahrim's om man är mage, Karil's om man är range. Dragon är överskattat <.< Lol, classic ser inte heller ut sådär! Fatta att du är en pure pfu*king noob som springer runt och låtsas vara bra men suger totalt! Jag däremot tog den här bilden på rs... Det ser man dels på Rs Client, med reklam, Dels på de nya symbolerna och såklart på den nya grafiken. Även på min as heta armour (Zammy + guthix kite)... Sen är detta också fake... Så, lär dig att scamma folk innan du gör det!!! Är inte '130M' Grönt om du har över 10M?..... Jo, det är det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Möjligt, tog Silab noobens pengar och flyttade över... Hade också för mig att det var så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ztrial Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 joo det ser ut så och det går fortfarande att köra :angry: men på runescape classic är dom inte det asså fett tröga :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 noup..de e grönt..å classic ser f*n inte ut sådär..^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 och hur ser classic ut då? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 cp,fyrkantigt,lol,o om man kan spela kan nån då säga var man gör de? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 http://www.zybez.net/img/news/lumby%20duel.png Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 http://www.zybez.net/img/news/lumby%20duel.pngsa ju de! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Men du, Silba Nooben: Kör rs2 då och ta ett print där då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ztrial Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 jo om du går in på runescape sen skrollar du ner lite sen ser du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Asså, ztrail. Dra från fuska.se och kom aldrig tillbaks. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg