Superharry05 Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Hej jag undrar vad jag ska ha på mig när jag blir member på min lvl74 gubbe. att 60 str 62 def 60 Ge också tips var jag kan träna i member världen. Hej då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Dragon/Rune. Träna på Rock Crabs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 skaffa 130 i atk o def(typ 65, 65) och sen ska du skaffa rune defender, och fighter torso, sen ska du ha: Helm of Neitiznot(fremnik islands) fighter torso dragon legs rune defender dragon boots dragon gloves runes shimmy(monkey madnes) sen när du har högre atk o str kan du skaffa whip om du ska träna atk/def Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 (redigerat) rune shimmy?monkey madness?!monkey madness ska man göra för att få dragon scim.o de e atk o str väl?inte atk o def..? Redigerat 5 Augusti 2008 av DreamOn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 130?!rune shimmy?monkey madness?!monkey madness ska man göra för att få dragon scim,å de går inte att ha 130 i nåt lol.130 SAMMANLAGT Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg