Raffed Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Söker medlemmar till en Svensk GuildWars-Guild. Just nu har vi bara cirka 30 medlemmar, pga att alla lämnar guilden när det är sommar. Men till hösten kommer det bli mer aktivt^^ Vi har/är: Svensk Alliance Luxon Forum Ventrilo GH Cape Vi kommer antagligen bli mer aktiva i GvG, GB, AB och sånt till höst. Om ni vill joina så skriv ett inlägg med erat GW-namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 tror de lämnar för att du är suxon.. Kurzick for life :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 jo, kurzick ftw Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Borde inte lägga mig i, men borde det inte vara FV istället för FC? o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 6 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Jo, men det är dock inte jag som skapade guilden, är bara typ sommar-vikare :P Annars är jag vanlig Officer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 om ni byter till kurzick så kanske jag joinar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.