Raffed Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Skrivet 5 Augusti 2008 Söker medlemmar till en Svensk GuildWars-Guild. Just nu har vi bara cirka 30 medlemmar, pga att alla lämnar guilden när det är sommar. Men till hösten kommer det bli mer aktivt^^ Vi har/är: Svensk Alliance Luxon Forum Ventrilo GH Cape Vi kommer antagligen bli mer aktiva i GvG, GB, AB och sånt till höst. Om ni vill joina så skriv ett inlägg med erat GW-namn. Citera
TheGreatest Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Skrivet 5 Augusti 2008 tror de lämnar för att du är suxon.. Kurzick for life :) Citera
Garone Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Skrivet 6 Augusti 2008 Borde inte lägga mig i, men borde det inte vara FV istället för FC? o.O Citera
Raffed Skrivet 6 Augusti 2008 Författare Rapport Skrivet 6 Augusti 2008 Jo, men det är dock inte jag som skapade guilden, är bara typ sommar-vikare :P Annars är jag vanlig Officer Citera
mashemoto Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Skrivet 18 Augusti 2008 om ni byter till kurzick så kanske jag joinar Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.