Gäst ztrial Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 hej jag har 200k på min lvl 58 and den är lvl 48 i den så jag undrar vilken ska jag köpa black(G) eller Rune????? <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 hej jag har 200k på min lvl 58 and den är lvl 48 i den så jag undrar vilken ska jag köpa black(G) eller Rune????? <_< på tanke på att rune(g) kostar 1M så black (g) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 (redigerat) men omfg..!sluta göra onödiga trådar ffs..!se efter va sakerna kostar först,o fråga inte andra va dku ska köpa..börjar blir störd på dej å dina dumma trådar! Redigerat 5 Augusti 2008 av DreamOn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 hej jag har 200k på min lvl 58 and den är lvl 48 i den så jag undrar vilken ska jag köpa black(G) eller Rune????? <_< på tanke på att rune(g) kostar 1M så black (g) tror att han menade vanlig rune. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 fattar typ inget av ditt inlägg men köp rune om du menade vanliga. PS sluta gör onödiga trådar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 hej jag har 200k på min lvl 58 and den är lvl 48 i den så jag undrar vilken ska jag köpa black(G) eller Rune????? <_< Du kan bara köpa rune, om du inte är villig att tjäna 500K till, Black (g) är nämnligen 650-700K (vet inte säkert). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DoubleIsBack Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 black g kostar typ 550k black g är lika dålig som vanlig black bara så du vet, det ger inga mer plus. Så rune är 1000% bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 (redigerat) hatar när folk inte kan ta reda på vad allt skit kostar innan dem frågar dumma saker-,- :| det här är en typisk sån sak som man bara kan kolla upp utan att skriva ett inlägg Redigerat 5 Augusti 2008 av Khazar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Superharry05 Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Rune är ju lätt bäst men black(g) är ju mkt snyggare så om du vill ha en snygg så ta black(g) eller en bra rune Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Detta är ett smart drag. Ladda ner SwitchKit och klicka på "Money Look" så har du skiten :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 mitt swiftkit funkar inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 du har väl swftkit o inte de gamla?för de funkar inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg