zitroz Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Hej har du "My Pokémon Ranch"? Vad tycker du om det? Hur länge har du haft det? Snacka om my pokemon ranch här! ^^ Jag skaffa mitt idag xP Fatta inget först hehe hoppas det händer nå kul spart :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 jag har de, det är tråkigt, jag har drygt 400 pokemonar i min park lr något liknande Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Hej har du "My Pokémon Ranch"? Vad tycker du om det? Hur länge har du haft det? Snacka om my pokemon ranch här! ^^ Jag skaffa mitt idag xP Fatta inget först hehe hoppas det händer nå kul spart :) vad är det och vad går det ut på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 Ööhh man ska samla olika pokemon på en ranch så kan man får en Mew tror jag :> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 8 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Mew och Phineon 8> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Jag och min lillasyster har 352 Pokémonar i Ranchen tillsammans. En gång när vi skulle åka till sommarstugan i en vecka glömde vi alla Pokémonar på Ranchen, och dessutom hade min lillasyster glömt laddaren till sin DS Lite... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 8 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Haha ska inte du som storebror hålla koll på laddaren? :P Jag har snart 250 och imorn ska jag få phineon :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Är spelet lite som Viva Piñata eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 11 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Har inte spelat Viva Piñata :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 låter ganska roligt hur får man pokemon då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 11 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Man kan föra över från D/P Och så kommer det en ny varje dag oxå :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 låter ganska roligt hur får man pokemon då? Om man lägger in en "Wanted Pokémon" kan man tradea med Hayley. Man kan även tradea Mew><Egg och Phione><Leafeon när man lägger in 999 resp. 250 Pokémon (tror jag). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg