Hoppa till innehåll

Bra Sätt Att Skaffa Pengar På Rs?


2good4u

Rekommendera inlägg

  • Svar 59
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst DoubleIsBack

Själv har jag en wc pure, man får 400gp st ju, det är ganska bra, det är nära till banken och så + det går fort.

 

Men mining är ju bra..

11k är ju skitmkt. o.O

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förr var det ju scamming men nu har runescape spårat ut så j*vla mycket så man inte ens kan vara en vänlig skäl och ge bort pengar? Bästa sättet är att lägga av med rs.

Vet, det är bara för dem där ***** jagex kom och sabbade allt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jodå, Wc funkar. Har ca 23,6K yews kvar att hugga. När jag gjort det lägge rjag upp pic så får ni se varför... ;)

wc funkar speciellt bra om man är member. 1k each magic log.

 

men mining e nog fortfarande det bästa sättet. 90 st runite ores= 1m

 

sen har vi ju smiting. om man är lvl 80 och member kan man köpa godsword shard 1,2,3+ armadyl hilt och sätta ihop dem till ett armadyl godsword. sen säljer man den för 96m tror jag den kostade

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jodå, Wc funkar. Har ca 23,6K yews kvar att hugga. När jag gjort det lägge rjag upp pic så får ni se varför... ;)

wc funkar speciellt bra om man är member. 1k each magic log.

 

 

Mjo, men det tar mer än 20 min att få 28 logs med 95 wc har jag hört...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag vill tjäna pengar, så brukar jag göra armours.

Jag gör rune armours, man får lagom mycket exp och när man säljer så får man mycket också, men problemet är att det tar sån jädra lång tid att få tag på runiteore's.

Vet, man ska mina tidigt på morgonen eller på natten då det är lite folk inne. Det tar 15-25 min för en rune ore att bli hur ska man säga "huggbar" igen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...