Hoppa till innehåll

Bra Sätt Att Skaffa Pengar På Rs?

2good4u

Rekommendera inlägg

fast om man e member finns det massor med bra sätt att skaffa bra pengar...

vart står det att det inte gäller members?

Självklart räcket det inte att handla för 10k utan man får investera alla sina pengar(vilket är en chansning för det funkar inte alltid)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 59
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Självklart räcket det inte att handla för 10k utan man får investera alla sina pengar(vilket är en chansning för det funkar inte alltid)

Brukar oftast gå. Massa folk som bara ska ha typ 100 air runes och köper för max. Så det går oftast..

själv säljer jag alltid för max. Om ingen köper inom 1-2 timmar (beror på vad för sak) så sänker jag

Redigerat av 2good4u
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Brukar oftast gå. Massa folk som bara ska ha typ 100 air runes och köper för max. Så det går oftast..

själv säljer jag alltid för max. Om ingen köper inom 1-2 timmar (beror på vad för sak) så sänker jag

Alla som har brottom och inte orka vänta köper på max
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå upp i Wood-Cutting, och säl veden, eller PK:a jättemycket, på t.ex riddare.

Fiska, eller laga till mat eller så, så kan du sälja det du inte behöver.

Om du bara vill ha pengar, samla på allt du hittar, och sälj det i G.E. (Grand Exchange), som ligger i Varock.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå bakom Lumbridge Hill och hunta cows och ta bara deras CowHides, sätt in i bank deposit box.

Sen drar du iväg till Grand Exchange, låta dom säljas över natten och när du vaknar imorgon så har du sålt alla (om du har tur vilket man har oftast) och de kostar runtom 120 coins styck..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...