Jolt Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Om man är en noob så Iron ore och rune essence.Är man member så är flax ett bra alternativ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NoLifer Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Runecrafting? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sassa12345 Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 men om du ska skaffa fett mycket cooking xp gör redberrie bie dem e typ 200 gp ea och man får fett mewd xp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Om man säljer saker får man ju mynt på RS :D men man får det ? sålde en Guld bar Jag fick typ 145 Kr på Rs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iPanda Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Om man säljer saker får man ju mynt på RS :D men man får det ? sålde en Guld bar Jag fick typ 145 Kr på Rs Lol. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Om man säljer saker får man ju mynt på RS :D men man får det ? sålde en Guld bar Jag fick typ 145 Kr på Rs Vad får man på tibia då? Det är kul att köra mopar och skriva in så man får Fury och sen sälja för 68M eller nått... (alltså 68000000) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 umm..varifrån f*n ploppa mopar o tibia upp hit?O_o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Blev rätt Oft! Men att käna pengar på flax är dåligt Holy Hunter, för det tar lång tid och dom är bara värda 90 något Hunta Red Chinchompas är ett bra sätt att käna pengar på. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 om man är member ska man ju nörda farming så in i h*lvetet så man kommer till 64 så man kan odla Grimy Snapdragon, man får typ 30k för varje. B) Förresten jag är 24 combat och har 94k på bank.=P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 (redigerat) För att få rätt så mkt pengar på rs .... 1. Green dragons, väldigt snabba cash, men tråkigt, om man inte pallar bli attackerad av revenants i wildy kan man gå till chaos tunnels och ta varrock tabs och tela till varrock när inv är full.^^ 2. Plocka white berries xD, tela till bounty hunter med games neck, sedan går du north tills du kommer till red dragon island tror jag, sedan plockar du white berries där,(dom respawnar snabbt) 3. mina pure ess, rätt så snabba cash faktiskt^^ 4. Slayer, man kan få väldigt mkt cash på slayer drops i högre lvl. Redigerat 22 Augusti 2008 av ThinkAboutIt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 För att få rätt så mkt pengar på rs .... 1. Green dragons, väldigt snabba cash, men tråkigt, om man inte pallar bli attackerad av revenants i wildy kan man gå till chaos tunnels och ta varrock tabs och tela till varrock när inv är full.^^ 2. Plocka white berries xD, tela till bounty hunter med games neck, sedan går du north tills du kommer till red dragon island tror jag, sedan plockar du white berries där,(dom respawnar snabbt) 3. mina pure ess, rätt så snabba cash faktiskt^^ 4. Slayer, man kan få väldigt mkt cash på slayer drops i högre lvl. Du tar Games neck när du huntar greens i wildy, för ingången till rummet bredvid greens och baby blacks, + att det är mkt närmare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 (redigerat) skaffa slayer till 85 och döda abbysal demons.. Redigerat 23 Augusti 2008 av DreamOn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg