Hoppa till innehåll

Bra Sätt Att Skaffa Pengar På Rs?


2good4u

Rekommendera inlägg

  • Svar 59
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Om man säljer saker får man ju mynt på RS :D men man får det ?

 

sålde en Guld bar

 

 

Jag fick typ 145 Kr på Rs

Vad får man på tibia då?

 

Det är kul att köra mopar och skriva in så man får Fury och sen sälja för 68M eller nått... (alltså 68000000)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För att få rätt så mkt pengar på rs ....

 

1. Green dragons, väldigt snabba cash, men tråkigt, om man inte pallar bli attackerad av revenants i wildy kan man gå till chaos tunnels och ta varrock tabs och tela till varrock när inv är full.^^

 

2. Plocka white berries xD, tela till bounty hunter med games neck, sedan går du north tills du kommer till red dragon island tror jag, sedan plockar du white berries där,(dom respawnar snabbt)

 

3. mina pure ess, rätt så snabba cash faktiskt^^

 

4. Slayer, man kan få väldigt mkt cash på slayer drops i högre lvl.

Redigerat av ThinkAboutIt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För att få rätt så mkt pengar på rs ....

 

1. Green dragons, väldigt snabba cash, men tråkigt, om man inte pallar bli attackerad av revenants i wildy kan man gå till chaos tunnels och ta varrock tabs och tela till varrock när inv är full.^^

 

2. Plocka white berries xD, tela till bounty hunter med games neck, sedan går du north tills du kommer till red dragon island tror jag, sedan plockar du white berries där,(dom respawnar snabbt)

 

3. mina pure ess, rätt så snabba cash faktiskt^^

 

4. Slayer, man kan få väldigt mkt cash på slayer drops i högre lvl.

Du tar Games neck när du huntar greens i wildy, för ingången till rummet bredvid greens och baby blacks, + att det är mkt närmare.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...