JePPe9 Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 (redigerat) Vad var det roligaste ni visste när ni var små? Det roligaste när jag var typ 4-7 år så var det att spela och godis eller så gälde det alltså bara att vara ute som det är nu med att vara ute, för mig í alla fall och datorn Redigerat 6 Augusti 2008 av Jeppe9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 borde vara i allmänt forumet *anmäler tråd* aja, iaf, det roligaste jag haft var nog när jag spelade NES hos min mormor:O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gripenll Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 (redigerat) När jag var 6 år spelade jag Quake 1. :P EDIT: Mycket roligt svar wAcko ;| Redigerat 6 Augusti 2008 av Gripenll Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Vad var det roligaste ni visste när ni var små? Det roligaste när jag var typ 4-7 år så var det att spela och godis eller så gälde det alltså bara att vara ute som det är nu med att vara ute, för mig í alla fall och datorn Du är fortfarande liten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 när jag var typ 4 år hade jag en bergodal bana som var lika lång som mig :D den var kul, man släpte typ en bil så åkte den och kunde göra en loop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 nintendo 64 när jag var typ 5-6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 hmm jag spelade super mario på vårt super nindendo det funkar än:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 när jag typ var 2-3-4 år så tyckte jag om att köra nåt roligt data spel det var skit roligt då asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 När du var 2-3 gammal satt du i barnavagn ffs, dessutom så är du väl ungefär 6 nu eller? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 när jag va liten körde jag age of empire I och doom II hos min kusin xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DoubleIsBack Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Vad var det roligaste ni visste när ni var små? Det roligaste när jag var typ 4-7 år så var det att spela och godis eller så gälde det alltså bara att vara ute som det är nu med att vara ute, för mig í alla fall och datorn Du är 10, men borde räknas som sju år: "Gälde".. Så ganska onödigt att du startade den här tråden, sju, åtta, nio, 10, tre års skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Jag hade någon Disney-konsoll som man kopplade till TVn och spelade :P mina kusiner har den nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.