Nicla7 Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 http://www.youtube.com/watch?v=xCX93U5RH2Y Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 (redigerat) stockholmare, inget vett under pannan.... sorgligt... Redigerat 6 Augusti 2008 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Den första smarta stockholmaren :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 dumsmart skulle jag säga. ogillade stockholm = bra pratade som en artard och förådde sin stad = dåligt Förådde stockholm = bra tycker jag. så vettefan.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 HEJA Gefle!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 fråga: hur f*n blev Gävle Gefle? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 fråga: hur f*n blev Gävle Gefle? Gävles tidning heter Gefle Dagblad. Så jag tror det är därför :) 4-0 mot Halmstad (= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 fråga: hur f*n blev Gävle Gefle?Det är en gamal stavning av Gävle. Han hade inget vett, Bajen FTW!. OffTopic: Gissar att du är DoS37 Dave. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 dumsmart skulle jag säga. ogillade stockholm = bra pratade som en artard och förådde sin stad = dåligt Förådde stockholm = bra tycker jag. så vettefan.... Mm som om västlänningar har bättre brytning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Stockholmare pratar bögigt, skånsk dialekt är ren poesi. tycker det är tradigt att 60¤ av sverige inte tycker om skåne. hade hellre tyckt det var bättre om vi tillhörde danmark (som dessutom har väldigt få araber=+++++) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Stockholmare pratar bögigt, skånsk dialekt är ren poesi. tycker det är tradigt att 60¤ av sverige inte tycker om skåne. hade hellre tyckt det var bättre om vi tillhörde danmark (som dessutom har väldigt få araber=+++++) Skånsk dialekt kan vara ganska skön, men inte alltid. Stockholmares dialekt... I DO NOT LIKE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 De i sthlm har det i allfall bra, typ alla bra affärer ligger ju där så j*vla synd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.