Gäst OneDream Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 jag har nu skrivit ett speltips, battlefield bad company och fick det godkänd nyss. men ändå finns inte det spelet med..? varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 jag har nu skrivit ett speltips, battlefield bad company och fick det godkänd nyss. men ändå finns inte det spelet med..? varför? Tror inte att vi medlemmar kan svara på det, du får höra av dig till en moderator eller admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 admin är på semester, och jag vill inte vänta på svar =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 admin är på semester, och jag vill inte vänta på svar =/Då skulle du inte ha frågat förns han kommer tillbaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 admin är på semester, och jag vill inte vänta på svar =/Semester? Jag såg han aktiv igår, och han låste en tråd också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 jag såg honom online i flera timmar igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Han är väl fortfarande på semester för det eller? Han kanske sitter på internet café eller med laptop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Han är inne nu :P men vad menar du, har spelet försvunnit från spel-listan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 1. jag tipsade om spelet battlefield - bad company 2. fick ett meddelande av fuskabot 3. klickade på länken som man får, funkade inte. 4. gick in och kollade genom att trycka på "spel & fusk" och vidare, det funkande inte heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Troligen har du lagt in det under en annan konsoll då ;) Skicka in ett nytt tips under den konsollen du vill ha det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 (Det här meddelandet skickades automatiskt! Så svara ej på detta meddelande!) Vi har nu lagt in spelet Battlefield - Bad Company, du hittar det nu på http://www.fuska.se/spel/spelid=! Vi ber dig nu att skicka in ett fusk eller en recension till detta spel. mvh FuskaBot lycka till att gå in på länken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imagine Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Han har rätt med ''lycka till med att gå in på länken'' det går inte. detta hände min kompis med. men han hittade det tillslut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.