ColtColaN Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 hej, jag har jag tråkigt så jag undrar hur ni har när ni spelar counter strike, om ni har typ vapnet i höger och siktet på medium eller sådär :), jag har grönt auto-size sikte och vapnet i höger . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Jag har grönt sikte och small och vapnet i höger :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColtColaN Skrivet 8 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 ok :D juste, ni kan adda mej på steam: emanuel355 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iamnotsohappy Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Rött sikter auto size å höger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 8 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2008 Rött, Small, Höger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Jag använder blått sikte, small och höger sida. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Grönt genomskinligt litet sikte med vapnet i höger hand. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColtColaN Skrivet 9 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 okej : ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Svart sikte, Kniven i vänstra, vapnet i högra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Ingen aning. Vapnet i vänstra, kan inte byta... Funkar inte med "H > Help > bla bla > Use Right hand" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Du måste ha OpenGL för att ha vapnet i höger... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Du måste ha OpenGL för att ha vapnet i höger... Vad är det? Är det Wallhack typ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg