iCUbe Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 (redigerat) Tjenare , Kan man fuska och sen spara går spelet sönder då elr inte ? snälla svara :D Redigerat 7 Augusti 2008 av icepigg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 7 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Samma på alla spel GTA spel. Alla säger: Fuska inte, spelet går sönder. Det är skitsnack. Jag har fuskat på alla GTA och sen sparat, har inte hänt ett skit! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 7 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2008 Ok tack :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 14 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Tack så Myket Mitt Liberty City Stories är Sönder För att jag har fuskat och sen sparat ! har haft det i typ 2 veckor ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Tack så Myket Mitt Liberty City Stories är Sönder För att jag har fuskat och sen sparat ! har haft det i typ 2 veckor ! Har du det till data? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 18 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 ps2 , Men det funkar nu xD det funkade inte då men nu :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrGameOver Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Annars måste det väl bara gå att rensa memory cardet lite? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Vad skulle det hjälpa? Kanske om du tar bort all sparad data från GTA Liberty City Stories, men det tror jag inte hjälper. Och det är ändå fixat så :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonne96 Skrivet 2 September 2008 Rapport Dela Skrivet 2 September 2008 hjälp mig jag måste få vet vad det nyaste gta heter Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 3 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 September 2008 GTA IV (Gta 4) heter det nyaste gta :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FelixL Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 GTA IV (Gta 4) heter det nyaste gta :P Det har kommit ett nytt fast det har ej släppts i butik än! Det heter: Grand theft auto mexico city. Alltså är det Gta5 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 GTA IV (Gta 4) heter det nyaste gta :P Det har kommit ett nytt fast det har ej släppts i butik än! Det heter: Grand theft auto mexico city. Alltså är det Gta5 ok något du har programerat själv?ingen annan har hört något om det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg