Viruz256 Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 jag kommer ha 99 defence om nåra veckor och skulle vilja att nåra av fuska's member kommer dit:D partyn kommer ske i member värld,ta med dig vänner etc om du vill:). 94/99 defence atm men får 300+k xp/day så jag kommer ha det om ungefär 2-3 veckor! kommer uppdatera för varje defence lvl jag får:) Jag kanske kommer, då får ni se min ultimata gubbe ;). Hm, men vart ska du ha den? I ditt hus eller? Isåfall vad heter du ? Jaså har du dratt hela lvl 15 nu, skip the bullshit du e f*n inte 136 Varför tror alla att man ljuger?Det är bara ett online spel, inget annat. Och förresten så är det enkelt att nå max lvl. Man behöver bara maxa alla skills som påverkar ens combat. Om du säjer ett namn som stämmer kanske de e öite lättare att tro på dig... O BTW du har sagt at du hat 99 i alla f2p skills och 99 i många p2p skills, och en sista sak, Det är inte lätt att lvla max lvln fråga Zezima. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 jag kommer ha 99 defence om nåra veckor och skulle vilja att nåra av fuska's member kommer dit:D partyn kommer ske i member värld,ta med dig vänner etc om du vill:). 94/99 defence atm men får 300+k xp/day så jag kommer ha det om ungefär 2-3 veckor! kommer uppdatera för varje defence lvl jag får:) Jag kanske kommer, då får ni se min ultimata gubbe ;). Hm, men vart ska du ha den? I ditt hus eller? Isåfall vad heter du ? Jaså har du dratt hela lvl 15 nu, skip the bullshit du e f*n inte 136 Varför tror alla att man ljuger? Det är bara ett online spel, inget annat. Och förresten så är det enkelt att nå max lvl. Man behöver bara maxa alla skills som påverkar ens combat. Om du säjer ett namn som stämmer kanske de e öite lättare att tro på dig... O BTW du har sagt at du hat 99 i alla f2p skills och 99 i många p2p skills, och en sista sak, Det är inte lätt att lvla max lvln fråga Zezima. Jag har frågat han..För nått år sen. Vi pratade när han var online.Det kanske inte är lätt, men det tar inte mer än 4 månader om man är en riktig runescape nörd. Och nej, nu är det nått du hittar på, jag är inte lvl 99 i "många" p2p skills. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 9 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 snälla prata inte OFFTOPIC. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 9 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 95 defence w0000t! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 95 defence w0000t!gratz,hur mycket till 96? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Adda mig så säg till när du snart är klar. heter ii0oo0lkii på rs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 9 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 95 defence w0000t!gratz,hur mycket till 96? :P 750k xp kvar:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 haha :P själv har man 20k till str 59 xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst NoLifer Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 haha :P själv har man 20k till str 59 xD loooolllllll!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 10 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 w00t,650k xp till 96 defence;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 w00t,650k xp till 96 defence;) Äru den riktiga Mmsythe? :P Jag har hört 3 stycken som säger dom är Mmsythe. Du och två på hamsterpaj <.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleaned Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Jo han är den riktiga " Mmsythe " namnet kommer från www.sythe.org och MM står för middleman. Varför han heter så är för han är en riktig stor scammer som fått alla sina pengar från sythe.org genom att scamma folk på RIKTIGA PENGAR! Det värsta är ju att det inte e hans account och att han är elva :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg