desertpures Skrivet 10 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Jo han är den riktiga " Mmsythe " namnet kommer från www.sythe.org och MM står för middleman. Varför han heter så är för han är en riktig stor scammer som fått alla sina pengar från sythe.org genom att scamma folk på RIKTIGA PENGAR! Det värsta är ju att det inte e hans account och att han är elva :(rolig idiot.1:jag kan BEVISA att jag har haft accounten sedan lvl 3. 2:när JAG joinade fuska så hade jag 70 RANGE och var rik bitch 3:gtfo little kid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 rolig idiot. 1:jag kan BEVISA att jag har haft accounten sedan lvl 3. 2:när JAG joinade fuska så hade jag 70 RANGE och var rik bitch 3:gtfo little kid. Jag tror dig men det är bara det att flera stycken säger att dom är Mmsythe :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 10 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 rolig idiot. 1:jag kan BEVISA att jag har haft accounten sedan lvl 3. 2:när JAG joinade fuska så hade jag 70 RANGE och var rik bitch 3:gtfo little kid. Jag tror dig men det är bara det att flera stycken säger att dom är Mmsythe :S JAG ÄR den riktiga mmsythe. jag har själv sätt många som fejkat och sagt att de är mmsythe-.-. men de är idioter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 han är den riktiga mmsythe,skrev med han in game. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Får se om jag kommer, beror på hur tråkigt jag har.Hahaa!! Där fick du Desert!!! OnT: Gå till g.e och säg 'Folow for 99 def party!!!!!!'. Min kompis fick med typ 80 pers för 50 mage där! xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 10 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Får se om jag kommer, beror på hur tråkigt jag har.Hahaa!! Där fick du Desert!!! OnT: Gå till g.e och säg 'Folow for 99 def party!!!!!!'. Min kompis fick med typ 80 pers för 50 mage där! xD vill inte ha noobs där-.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Nahe, då kan du väll sitta där själv och ruva. Alla på fuska är noobs :angry: Speciellt jag :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 11 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Nahe, då kan du väll sitta där själv och ruva. Alla på fuska är noobs :angry: Speciellt jag :(inte alla men 99% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Nahe, då kan du väll sitta där själv och ruva. Alla på fuska är noobs :angry: Speciellt jag :(Du e vår Clan leader Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Nahe, då kan du väll sitta där själv och ruva. Alla på fuska är noobs :angry: Speciellt jag :(Du e vår Clan leader Öh? Det visste jag inte :P Desert: jaja, då blir det kanske en halv person som är bra :) (om man kollar rs forumet). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 11 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Nahe, då kan du väll sitta där själv och ruva. Alla på fuska är noobs :angry: Speciellt jag :( Du e vår Clan leader Öh? Det visste jag inte :P Desert: jaja, då blir det kanske en halv person som är bra :) (om man kollar rs forumet). jag vill inte skryta,men jag kommer bli den första riktiga maxad out tank i svergie:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Grattis, ytterligare ett bevis på att du är en s.k "Nolifer" :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg