Organism Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 Men det är du , men du har rätt till din åsikt. Men du behöver ju inte precis skriva inlägg om att det är fult som f*n och allt. Du skulle däremot kunna komma på mer idéer/lösningar etc. Slutsnackat om detta nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 5 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 Jag har en fråga.. Varför lägger man upp ett par penslar om man inte vill att någon ska använda dom? Tänk först innan du skriver en massa bullshit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Attityd Skrivet 5 September 2008 Rapport Dela Skrivet 5 September 2008 (redigerat) aa visst dom lägger upp dom så man kan använda dom men oftast så vill dom ha cred för det dom har gjort. Antar att du fått dom ifrån dA ? Så om du kolla där du laddade ner dom så ser du nog att det står något om att dom ska ha cred eller något i den stilen. Om det är någon som tycker bannern är snygg så är det ju han/hon som borde få cred för det mesta. Det ser ut som att det är den du har lagt ner mest tid på och det är bara att klicka med något som inte äns du har skapat. men aja hur som helst så tycker jag inte det var snyggt :D Redigerat 5 September 2008 av Attityd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 6 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 aa visst dom lägger upp dom så man kan använda dom men oftast så vill dom ha cred för det dom har gjort. Antar att du fått dom ifrån dA ? Så om du kolla där du laddade ner dom så ser du nog att det står något om att dom ska ha cred eller något i den stilen. Om det är någon som tycker bannern är snygg så är det ju han/hon som borde få cred för det mesta. Det ser ut som att det är den du har lagt ner mest tid på och det är bara att klicka med något som inte äns du har skapat. men aja hur som helst så tycker jag inte det var snyggt :D Så du tror att det tog mig 3 sekunder att göra sidan?Okey, du tycker inte att den är snygg.. du har rätt till din åsikt.. Men du kan f*n inte komma o säga att jag bara klickat lite för den. Det tar jobb att göra små/stora detaljer på sidan.. så fatta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Attityd Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 (redigerat) Den kanske har tagit lång tid för dig att göra men det kan inte tagit specielt lång tid. eller du kanske är nybörjare med photoshop. men aja. små detaljer ? vilka är små på den lay outen ? scanlinesen ? som man bara gör några klick för att få fram. Stroken kanske ? tar inte spcielt mkt tid heller. så vete f*n asså. Redigerat 6 September 2008 av Attityd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Vetu? Kom med bättre själv innan du säger något mer, du ska göra en 1000000 gånger bättre så får vi se om du klarar av det. Och inte "klicka" på den som du säger Garkan har gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 7 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Den kanske har tagit lång tid för dig att göra men det kan inte tagit specielt lång tid. eller du kanske är nybörjare med photoshop. men aja. små detaljer ? vilka är små på den lay outen ? scanlinesen ? som man bara gör några klick för att få fram. Stroken kanske ? tar inte spcielt mkt tid heller. så vete f*n asså. Till exempel den lilla knappen på content baren.(den röda)Det är en röd till svart gradient, drop shadow + en vit läns.. Det tar nog 5 minuter att göra.. så det är inte nått "enkelt" Kom inte med skabb som du tror du kan göra under 10 sekunder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Attityd Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 aja visst jag kan la slänga upp en när jag kommit hem och gjort en...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 8 September 2008 Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 Ja gör de du, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timi3 Skrivet 25 September 2008 Rapport Dela Skrivet 25 September 2008 Inte så avancerad! Ganska lätt att göra! Men att hitta bra färger är svårt, men du lyckades :o! 7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.