360Xbox Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 ska se filmen Hancock idag och jag undrar om nån sett den och om den e bra. Trailer: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GlodLampa Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Helt okej, inte jätte jätte bra, men värd att kolla på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Den var faktiskt jättebra tyckte jag, will smith är en riktigt duktig skådespelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Will Smith briljerar som alltid. 8/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 tyckte också den var väldigt bra, 8/10 här med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Den dög väl. Ingen höjdare. Hade trott den skulle vara mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 Tyckte att den va riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 (redigerat) För lite komedi, för mycket tråkig action. FRUKTANSVÄRT kameraarbete! Trodde att den skulle vara bra, men där fick jag för att tro att någon film med Will Smith kunde vara bra. Redigerat 10 Augusti 2008 av Chainsawkitten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 ska se filmen Hancock idag och jag undrar om nån sett den och om den e bra. Trailer: Har inte sett den, men ska se den snart. Förväntar mig en bra film med tanke på att Will Smith är riktigt bra på det han gör. Nåja, det är ju inte bara skådespelarna som gör filmen men ni förstår väl vad jag är ute efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Jag tyckte filmen faktist var bra . Men slutet va neråt tyckte jag .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Det är 15 års ålders gräns på den om jag inte minns fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Vill se den. Typ alla filmer han har varit med i är bra, I Robot, I Am Legend... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.