Hoppa till innehåll

Datorn


JonteFire2

Rekommendera inlägg

Gäst pong218

Hände lika dant för mig tidigare och jag hitta ett program som rensa datan från reklam (gratis program) minns tyvärr ej vad det hette men ska kolla efter det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hände lika dant för mig tidigare och jag hitta ett program som rensa datan från reklam (gratis program) minns tyvärr ej vad det hette men ska kolla efter det

det kan vara AVG, det mest kände gratis virsu skyddet, jag använde det på min ena datorn och det tog bort massa skräp :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmm antligen så har du inte en äkta oprativsystem elr så är det nåt fel på den

Vad snackar du om?

 

Att du får reklam i datorn hela tiden kan bero på ett virus/spyware, jag föreslår att du antingen tankar hem AVG Free-edition eller använder en kaspersk/nod32 enmånadstrial.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men snälla, som att det skulle bero på operativsystemet. Vissa av er kan ingeting och bör inte skriva här.

 

min data får reklam hela tiden.. hur gör jag för att det ska sluta??

Kan du specifiera dig mer? Kommer det massa popups?

 

Troligen har du adware, du kan ladda ner ett jättebra gratisprogram som tar bort spionprogram, reklamprogram och liknande på http://lavasoft.com/products/ad_aware_free.php.

 

Eller så har du fått nåt slags virus, har du ett virusskydd på den?

Nej faktiskt inte :o

 

Om du kör med Windows måste du ha ett antivirusprogram annars är du illa ute, förvånar mig att ditt operativsystem ens funkar.

 

Rekommenderar AVG Free som WASD skrev och Ad-Aware, de två programmen gör din dator väldigt säker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...