Hoppa till innehåll

Fel På Guitar Hero 3 Gitarr?

Skater93

Rekommendera inlägg

Tja!

Köpte Guitar hero 3 Legends of Rock (Inklusive Gitarr) för ett tag sen till Xbox 360, men det verkar vara något fel på gitarren.

När man spelar en låt så räcker det med att röra lite på handleden så gör den star power/skjuter en "battle" attack.

Detta började hända sen första låten jag spelade.

Det var kanske två månader sen jag köpte spelet och det är samma fel fortfarande.

Sen tänkte jag att jag ville ha en till gitarr för att kunna spela 2 Player, så jag köpte: Guitar Hero Aerosmith (Inklusive Gitarr).

Men när jag spelar med Guitar Hero 3 gitarren på Aerosmith så är det samma fel så det kan inte vara fel på själva GH3 skivan.

Men när jag spelar med Aerosmith gitarren så funkar det som vanligt (Man lutar gitarren ca 70grader för att göra star power).

Tänkte att någon här visste vad man kunde göra :)

Åh juste.. Det räcker med att mana bara råkar snudda "Xbox Knappen" på GH3 gitarren för att komma till 360 menyn.

Men på Aerosmith gitarren så måste man "trycka" som vanligt.

Detta fel finns inte hos min kusin som har GH3 (Fast på PS3 då).

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok tack. men om jag har garanti kvar går det på den då? (Köpte den på Elgiganten)

ok du köpte den för 2 månader sen så har du lätt garanti, men det hade varit smartare om du tog upp det här med en gång (max typ 3 dagar efter) för om du har riktigt j*vla otur (vilket jag tror att du inte har) så säger de att du har förstört den och inte att de inte tänker laga den.

Men säg att den har varit så från början och att du ville testa först så det värkligen var fel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om jag ska vara ärlig så tror jag inte att de bryr sig om dig. Skulle vart bättre om du lämnat in den efter någon dag eller köpt den på någon spelaffär (t'ex: Game, EbGames.) då de kan sina saker mycket bättre och de skulle säkert förstå att det var guran det var fel på.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...