Hoppa till innehåll

Har Någon En Autofigther?


2good4u
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 32
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Om någon har en autofighter till rs och vill dela med sig så får han/hon gärna lägga in en länk här!

 

tack på förhand!

Jag hade förut men jag har ominstallerat datan sen dess.. Och jag kommer inte ihåg var jag laddade ner den men jag letade iaf. på google :P

Det var något Auto pack eller något med massa olika Auto's.. Fast Autofighter är inte så bra längre. Rs hittar dig lätt och så blir du utloggad ibland.

Men har du tittat på google?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

kan den men den kostar...

 

Om någon har en autofighter till rs och vill dela med sig så får han/hon gärna lägga in en länk här!

 

tack på förhand!

Jag hade förut men jag har ominstallerat datan sen dess.. Och jag kommer inte ihåg var jag laddade ner den men jag letade iaf. på google :P

Det var något Auto pack eller något med massa olika Auto's.. Fast Autofighter är inte så bra längre. Rs hittar dig lätt och så blir du utloggad ibland.

Men har du tittat på google?

 

alla som jag hittar kostar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mm, men jag anmäler dig till JaGeX iallafall så får vi se vad de säger (Pratar om 2good4you alltså)

lycka till med det, vad heter jag på rs då. Ger dig ETT tips det är inte 2good4u. det var upptaget sen länge...

sen om dem bannar mig ska dem banna yogosun (världens bästa rs spelare) han kör med autos hela tiden. + så måste dem banna alla i tio-i-topp listan. och en sista fråga till er alla. Varför klagar ni på mig när jag vill ha ett fusk från en fuskhemsida? LOL. Vad gör ni ens här om ni inte vill fuska. Asså ni är SÅ smarta. "höhö jag hatar fusk så jag går med på en fuskhemsida" Smart!

Redigerat av 2good4u
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...