Luxaxix Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Fuska på ett online spel som RuneScape är emot reglerna. Skriva in en kod i ett spel, som tillverkarna själva lagt dit är INTE mot reglerna! Det finns inga lagliga fusk till RuneScape. Man kan inte skriva "Moneyking" och få 10m. Jag tänkte för övrigt inte anmäla dig (Ber om ursätkt för att mitt inlägg riktade sig så), utan boten i fråga så de kan få den stoppad på något sätt eller nått.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
2good4u Skrivet 14 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Fuska på ett online spel som RuneScape är emot reglerna. Skriva in en kod i ett spel, som tillverkarna själva lagt dit är INTE mot reglerna! Det finns inga lagliga fusk till RuneScape. Man kan inte skriva "Moneyking" och få 10m. Jag tänkte för övrigt inte anmäla dig (Ber om ursätkt för att mitt inlägg riktade sig så), utan boten i fråga så de kan få den stoppad på något sätt eller nått.. Alla använder autos så jag har också bestämt mig för att göra det. Och ni andra ska inte säga ett **** och sköta erat och låta mig vara. Om jagex ser två stycken spelare stå och auto en är yogosun den ändra är lvl 50, hmmm vem bannar dem om dem bara får banna en? världens bästa rs spelare eller en helt vanlig? Alla som har sett yogosun har sett han auto. Om du har träffat han undrar du aldrig varför han inte svarar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Fuska på ett online spel som RuneScape är emot reglerna. Skriva in en kod i ett spel, som tillverkarna själva lagt dit är INTE mot reglerna! Det finns inga lagliga fusk till RuneScape. Man kan inte skriva "Moneyking" och få 10m. Jag tänkte för övrigt inte anmäla dig (Ber om ursätkt för att mitt inlägg riktade sig så), utan boten i fråga så de kan få den stoppad på något sätt eller nått.. Alla använder autos så jag har också bestämt mig för att göra det. Och ni andra ska inte säga ett **** och sköta erat och låta mig vara. Om jagex ser två stycken spelare stå och auto en är yogosun den ändra är lvl 50, hmmm vem bannar dem om dem bara får banna en? världens bästa rs spelare eller en helt vanlig? Alla som har sett yogosun har sett han auto. Om du har träffat han undrar du aldrig varför han inte svarar? Kanske för att han vill koncentrera sig på skilla, eller så för att han är van vid 50 pers som klänger runt honom och frågar massa saker. Ja, många använder autos. Ja, många blir bannade p.g.a det. IP och acc bannade. Du kommer aldrig mer kunna spela RuneScape på din dator, och inte med ditt acc på någon annans heller. Gör som du vill. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 (redigerat) Är det kul att titta på när en bot spelar hela spelet och sen bara "wowlol ja har bästa skillzen" ? Redigerat 14 Augusti 2008 av Overkill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
2good4u Skrivet 14 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 (redigerat) Är det kul att titta på när en bot spelar hela spelet och sen bara "wowlol ja har bästa skillzen" ?tror du man sitter där medans den jobbar, man går ju och kollar på tv. Och sluta med onödiga inlägg. Jag bad om en autofighter inte massa kommentarer som säger jag inte ska ha en. Dem som ligger tio-i-topp bästa rs spelarna, nej nej dem har ALDRIG använt en auto. Dem har fått lvl 99 genom att sitta och köra manuellt... tjenare och jag är drottningen av england Redigerat 14 Augusti 2008 av 2good4u Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Fuska på ett online spel som RuneScape är emot reglerna. Skriva in en kod i ett spel, som tillverkarna själva lagt dit är INTE mot reglerna! Det finns inga lagliga fusk till RuneScape. Man kan inte skriva "Moneyking" och få 10m. Jag tänkte för övrigt inte anmäla dig (Ber om ursätkt för att mitt inlägg riktade sig så), utan boten i fråga så de kan få den stoppad på något sätt eller nått.. Alla använder autos så jag har också bestämt mig för att göra det. Och ni andra ska inte säga ett **** och sköta erat och låta mig vara. Om jagex ser två stycken spelare stå och auto en är yogosun den ändra är lvl 50, hmmm vem bannar dem om dem bara får banna en? världens bästa rs spelare eller en helt vanlig? Alla som har sett yogosun har sett han auto. Om du har träffat han undrar du aldrig varför han inte svarar? kanske han har public på friends omg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
2good4u Skrivet 17 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Fuska på ett online spel som RuneScape är emot reglerna. Skriva in en kod i ett spel, som tillverkarna själva lagt dit är INTE mot reglerna! Det finns inga lagliga fusk till RuneScape. Man kan inte skriva "Moneyking" och få 10m. Jag tänkte för övrigt inte anmäla dig (Ber om ursätkt för att mitt inlägg riktade sig så), utan boten i fråga så de kan få den stoppad på något sätt eller nått.. Alla använder autos så jag har också bestämt mig för att göra det. Och ni andra ska inte säga ett **** och sköta erat och låta mig vara. Om jagex ser två stycken spelare stå och auto en är yogosun den ändra är lvl 50, hmmm vem bannar dem om dem bara får banna en? världens bästa rs spelare eller en helt vanlig? Alla som har sett yogosun har sett han auto. Om du har träffat han undrar du aldrig varför han inte svarar? kanske han har public på friends omg? INGA MER SVAR SOM INTE INNEHÅLLER EN LÄNK TILL EN AUTOFIGHTER! JAG KOMMER ANMÄLA DET SOM EN ONÖDIG BUMB FRÅN OCH MED NU! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SawN Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Autofighter är ju fusk. Vad tråkig du är. Nu är jag besiken på dig! :(Hörru?!?! Smart att skriva det i ett FUSKForum!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 (redigerat) http://thepiratebay.org/torrent/3716032/Ru...pe_Auto_Fighter Så, det är en länk til en auto fighter... Fatta vad noob du är! 3 klick på pirate bay. Okej, en 9 åring skulle inte kunnat hitta den... Nu kan ju tråden dö då... P.S Det är virus i länken... Redigerat 17 Augusti 2008 av Luxaxix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Mm, men jag anmäler dig till JaGeX iallafall så får vi se vad de säger (Pratar om 2good4you alltså)lycka till med det, vad heter jag på rs då. Ger dig ETT tips det är inte 2good4u. det var upptaget sen länge...sen om dem bannar mig ska dem banna yogosun (världens bästa rs spelare) han kör med autos hela tiden. + så måste dem banna alla i tio-i-topp listan. och en sista fråga till er alla. Varför klagar ni på mig när jag vill ha ett fusk från en fuskhemsida? LOL. Vad gör ni ens här om ni inte vill fuska. Asså ni är SÅ smarta. "höhö jag hatar fusk så jag går med på en fuskhemsida" Smart! Först av allt säjer ja bara anmäl mig om du vill. Ont: trro du värkligen alla topp 10 spelarna sitter o andvänder boots??? e du dum lr?! liksom en hel del skils gå det inte andvända boots till!!! och inte när dom körde på sin tid(när ja körde 04) liksom alla tycker inte det är roligt att fuska till sig att bli bäst!! Det är som att lana aoe2 och säja att man e bäst för man kan alla fusken!! Och btw jag är medlem här för forumets skull!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 (redigerat) Asså...man spelar ju rs för att man tycker det är kul, tänk om du skulle få nån 99 skill, då skulle du känna dig stolt, men om en bot har gjort jobbet åt dig... f*n va tråkigt det skulle vara tbh. Redigerat 18 Augusti 2008 av ThinkAboutIt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BronzeNooben Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 loooool, har skrattat åt alla dina inlägg.... om du tror att alla i top 10 på hiscores använder macro är du ju dum i huvet... tror du inte jagex märker?.... Yogosun är inte auto, tror du nån skulle orka svara på alla som säger "0mfg! 1ts yogosun!!! ur de naumber 1 pleyer!! doe skellkejp emote pl0x?!?!?!" jag själv brukar ha public chat på friends för att jag inte orkar lyssna på alla som vill låna/ha/se nånting... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg