Gäst OneDream Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 (redigerat) Vill du bota cancer och andra "sjukdomar"? hjälp till! http://fah-web.stanford.edu/cgi-bin/main.p...;teamnum=142198 Just nu är sidan nere, men jag återkommer när sidan är uppe igen! Redigerat 12 Augusti 2008 av OneDream Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 (redigerat) klart jag vill Redigerat 10 Augusti 2008 av 360Xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 vad är det för nåt? Oo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 10 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2008 Borde nog flyttas till allmänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 (redigerat) det är en sak du ska ta processorkraft ifrån, antingen från datorn eller om du har en ps3 så går det. jag har ingen aning hur man gör för att adda sig från datorn, ska leta fram svaret xD http://folding.stanford.edu/English/Download ladda ner den som passar dig, sedan så skriver du in numret som är längst åt höger på länken (på den första länken jag gav) i programmet alltså Redigerat 11 Augusti 2008 av OneDream Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Så jag ska offra min CPU för att bota cancer? Ptja, det kan jag ju göra men inte för mycket bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Det finns på PS3, under eller över Internet Browser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 kommer nog köra lite ikväll ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 (redigerat) kommer nog köra lite ikväll ;)Kör lite då och då, på vårat lag. :) blah, fick nått virus eller nått som skrev i boot filen och crashade windows när jag startade det. Fick formatera om hårddisken och installera om Windows, får börja om. :( Redigerat 13 Augusti 2008 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 25/500, det går ganska segt och jag har på 100%, eller det kanske det inte gör, men jag tycker det e segt :P Anyways, varför finns ingen på ranken?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 25/500, det går ganska segt och jag har på 100%, eller det kanske det inte gör, men jag tycker det e segt :P Anyways, varför finns ingen på ranken?? det tar ett tag innan man kommer med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Ok, jag ligger på 84/500 nu. Nån som vet vad som händer när man är uppe i 500? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.