D48 Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 `som rubriken lyder. jag tänker mer på folk som spelar dator hur dom vill att deras mus ska vara. själv så spelar jag inte med ngn proffsmus eller hur man ska säga utan den är med sladd och en helt vanöig så det går ine att ställa in den ´hur snabb den ska vara dirket, men jag har också en spelmus men den är för snabb:O men man vänjer sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Man kan ställa in sens på alla sorters möss. Gå in på kontrollpanelen och sedan musinställningar, så kan du ställa in sens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 jag vill att dom ska vara ganska snabba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Ganska snabba, kanske lite mer än mitt emellan. Jag spelar iaf med en Razer Diamondback 3G. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Jag har min på 600 dpi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Har ingen dyr eller exclusiv. Har inte jättesakta eller jättesnabb. Nått mittimellan. Gillar inte när det blir för ryckigt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Jag har min på 1800 dpi xD Innan hade jag aldrig så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Det ska kännas skönt ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Min känns skön även om den är på 1800 dpi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Beror på om man spelar ett spel ex. cs ,battlefield eller crysis så ska musen vara så snabb som möjligt enligt mig för en snabbreaktinsförmåga. Vid internetanvändning eller annat så ska den vara mitt i mellan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 Mittemellan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2008 (redigerat) Alla tycker olika, min Mx518 har 3 olika nivårer, min brorsa kör alltid på lägsta och jag på mittimellan, jag kör hällre på snabbaste än på lägsta Redigerat 11 Augusti 2008 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.