MilliamFh Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Skrivet 11 Augusti 2008 (redigerat) hej har gjort ett spel i game maker men hur lägger jag upp det så man inte behöver ladda ner det för att spela det (skriv inte yoyogames) Redigerat 11 Augusti 2008 av Nafrali Fixar rubriken. Citera
Gäst Overkill Skrivet 11 Augusti 2008 Rapport Skrivet 11 Augusti 2008 (redigerat) (skriv inte yoyogames) Varför vill du inte ha svaret? Det är typ det enda, Annars får du fixa nått special game maker som jag inte kommer ihåg vad det heter som går på Java. Redigerat 11 Augusti 2008 av Overkill Citera
DjLudde Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Skrivet 12 Augusti 2008 Ladda upp på www.mediafire.com Sen skickar du länken till där man laddar ner spelet :D Citera
Gäst Overkill Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Skrivet 12 Augusti 2008 (redigerat) Ladda upp på www.mediafire.com Sen skickar du länken till där man laddar ner spelet :D Är du trög? men hur lägger jag upp det så man inte behöver ladda ner det för att spela det var frågan... inte Vart kan man ladda upp det så andra kan ladda ner det? Redigerat 12 Augusti 2008 av Overkill Citera
DjLudde Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Skrivet 12 Augusti 2008 Vart kan man ladda upp det så andra kan ladda ner det?a jag e trög :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.