DjLudde Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Waxigt har öppnat! Ett team för alla som använder wax eller hårspray eller andra hårprodukter! Vi söker många medlemmar! :D I Waxigt disskuterar vi skolan, dumma lärare, kärlek, kläder, kompisar mm... Så? Vill någon gå med? B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Så? Vill någon gå med? B)Nej. Seriöst, ett gruppforum för hårvax? *Sigh* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Så? Vill någon gå med? B)Nej. Seriöst, ett gruppforum för hårvax? *Sigh* Det finns ju ett för energidryck så detta är inte så dumt :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 13 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Asså man måste ju inte använda wax för att gå med såklart ;) Och vi snackar ju inte precis om bara wax utan vad som hälst :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Asså man måste ju inte använda wax för att gå med såklart ;) Och vi snackar ju inte precis om bara wax utan vad som hälst :P jag vill joina Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Ja sure! Använder spray hårwax som luktar melon ^^ från klippoteket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Nämen för f*n, nu går det ju för långt! Först ett GF om energidrycker, och nu det här? -'_- Gratisgrupperna missbrukas, en massa P12or som gör gruppforum om varje sak dem har i hemmet. Det är ju f*n idioti. Gratisgrupperna borde tas bort, och man borde betala typ 30 i månaden för att få ett GF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 30 vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 kr menar han. Men förövrigt så betalade jag 15 i månaden, + 50 förut när jag hade blue ghost. Då missbrukades inte grupperna, Men jag joinar :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Man borde betala 300 fm i månaden för GF.. Tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 nej, inte fm. Kr istället. men jag har ångrat mig, vill inte gå med :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 nej, inte fm. Kr istället. men jag har ångrat mig, vill inte gå med :D Nej, FM. Om man vill slösa kr på en grupp på en sida är man konstig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.