Killingspree Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 (redigerat) hejhej gillar ni south park? gå med i sothpark lovers då så brättar jag en sida men det kan jag göra ändå http://www.southparkstudios.com/episodes/ här är länken hoppas ni går med Redigerat 12 Augusti 2008 av gamer007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 South park äger ut simpsons så himla hårt! :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 (redigerat) Det jag inte förstår är hur någon under 15 år kan uppskatta South Park. South Park är en serie som bygger på händelser (mest politiska) i USA och de driver med hur USA's regering fattar beslut och hur amerikanska medborgare är. Det är ett budskap i varje avsnitt och det såg inte jag när jag var liten i alla fall :rolleyes: Dessa budskap i form av skämt och drifter är det roligaste i South Park, tyvärr blandar dem det med omogna saker såsom Kenny skämt (att han ska dö i de tidigare avsnitter, som tur har han bara dött 2-3 gånger sedan säsong 5) och annat skräp ibland :(. Redigerat 13 Augusti 2008 av Xade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Det jag inte förstår är hur någon under 15 år kan uppskatta South Park. South Park är en serie som bygger på händelser (mest politiska) i USA och de driver med hur USA's regering fattar beslut och hur amerikanska medborgare är. Det är ett budskap i varje avsnitt och det såg inte jag när jag var liten i alla fall :rolleyes:Vad säger att någon som är under 15 år gammal inte kan hänga med i världspolitiken? Sedan håller jag absolut inte med dig, många av avsnitten är bara omogna och olika saker. Alla avsnitt har knappast ett budskap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SweetDarkness Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 De flest South Park avsnitt jag har sett har faktiskt haft ett budskap, det är nog därför jag gillar serien. I love Cartman! ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 När cartman blir förbannad är skönast :D Jag ser inte att det är ett budskap i varje avsnitt :S Ett avsnitt handlade ju om vem som var Cartmans Pappa/Mamma och det var väl inget budskap? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SweetDarkness Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 (redigerat) Haha, det avsnittet var kul. xD Men nej, det hade inget särskilt budskap. Redigerat 16 Augusti 2008 av SweetDarkness Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Inte budskap kanske, men de flesta avsnitt har ju i alla fall något slags samhällskritiskt tema. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Det jag inte förstår är hur någon under 15 år kan uppskatta South Park. South Park är en serie som bygger på händelser (mest politiska) i USA och de driver med hur USA's regering fattar beslut och hur amerikanska medborgare är. Det är ett budskap i varje avsnitt och det såg inte jag när jag var liten i alla fall :rolleyes: Dessa budskap i form av skämt och drifter är det roligaste i South Park, tyvärr blandar dem det med omogna saker såsom Kenny skämt (att han ska dö i de tidigare avsnitter, som tur har han bara dött 2-3 gånger sedan säsong 5) och annat skräp ibland :(. Alltså, vilka under 15 känner du egentligen? Man förstår ju budskapet i så gått som varje film. Men det är väl kanske inte alla som bryr sig om USAs politik och samhälle o.s.v. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Det jag inte förstår är hur någon under 15 år kan uppskatta South Park. South Park är en serie som bygger på händelser (mest politiska) i USA och de driver med hur USA's regering fattar beslut och hur amerikanska medborgare är. Det är ett budskap i varje avsnitt och det såg inte jag när jag var liten i alla fall :rolleyes: Dessa budskap i form av skämt och drifter är det roligaste i South Park, tyvärr blandar dem det med omogna saker såsom Kenny skämt (att han ska dö i de tidigare avsnitter, som tur har han bara dött 2-3 gånger sedan säsong 5) och annat skräp ibland :(. Alltså, vilka under 15 känner du egentligen? Han tänker mest på sig själv och hur han var skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Det jag inte förstår är hur någon under 15 år kan uppskatta South Park. South Park är en serie som bygger på händelser (mest politiska) i USA och de driver med hur USA's regering fattar beslut och hur amerikanska medborgare är. Det är ett budskap i varje avsnitt och det såg inte jag när jag var liten i alla fall :rolleyes: Dessa budskap i form av skämt och drifter är det roligaste i South Park, tyvärr blandar dem det med omogna saker såsom Kenny skämt (att han ska dö i de tidigare avsnitter, som tur har han bara dött 2-3 gånger sedan säsong 5) och annat skräp ibland :(. Alltså, vilka under 15 känner du egentligen? Han tänker mest på sig själv och hur han var skulle jag tro. Hehe, antar det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Ni kan inte förstå alla skämten om ni är 13 år, jag är 15 som ni ser och jag förstår det mästa men inte allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.