yoadee Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Nu söker jag en buddy/trial key till Guild Wars. Jag betalar 200 fm om någon har en. Visste inte riktigt vart jag skulle lägga tråden,men jag tror den passar bra här. Säg till om ni har en GW buddy/trial key. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Jag köpte Guild Wars för ungefär 4 år sen, tror du jag fått en sån key då? isf kan jag leta upp förpackningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 12 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Jo då, det har man alltid fått. Och ja, vilket GW är bäst att köpa från början? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Jag tittade i mitt GW factions fodral men jag hittade varken någon trial key eller min egen cd key :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 12 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Ok, synd, du har ingen aning om vilket spel man ska börja med då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Ok, synd, du har ingen aning om vilket spel man ska börja med då??Det beror ju på, jag köpte Factions som var lite dyrare en vanliga men man fick mer ställen så om du tycker det verkar kul kan du skaffa det senaste (Nightfall heter det kanske) men jag rekomenderar wow :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 12 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Eye of the north är det nyaste. Men det går inte att spela om man inte har första. Men men, så factions e det man ska börja med för att det har mest från början? Och om man har factions så är 1:an onödig?? Förövrigt suger WoW stenhårt. Jag spelade 6 månader innan jag slutade, sen började jag slutade efter 3 månader igen, spelet suger =). Säg att du inte spelar längre på GW, så får jag ditt acc =)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 nightfall prophercies och factions är självständiga spel och kräver inte något av dom andra för att spelas, har man alla kan mans karaktär resa emellan världarna, eye of the north är en expansion och kräver 1 av dom andra. factions har bäst PvP men tråkigast PvE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 13 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Ingen som har buddy key eller som på något sätt skulle kunna fixa?? Tex genom vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 jag har buddy key men då måste du ge mig nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 13 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Till vilket av spelen har du buddy key? Jag betalar 200 fm om någon har en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Jag har en buddy key till Nightfall. Vet dock inte om min brorsa kanske vill använda den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.