contra Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Jag har hört att Spore ska släppas till DS i september. Vem hadde tänkt och a det? Jag hadde tänkt att köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 "vem hadde tänkt och a det"? öh...ja jag tänker nog inte köpat, det värkar rätt trist Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
contra Skrivet 12 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 "vem hadde tänkt och a det"? öh...ja jag tänker nog inte köpat, det värkar rätt tristasså jag är en testare efter jag har spelat det och så så ska jag skriv speltester om det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Kan du försöka använda stora bokstäver och punkter m.m. Orkar inte läsa som det ser ut nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 "vem hadde tänkt och a det"? öh...ja jag tänker nog inte köpat, det värkar rätt tristasså jag är en testare efter jag har spelat det och så så ska jag skriv speltester om det Lär dig att skriva riktig svenska innan du gör några speltester om det då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 vad är det för spel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 man gör en alien, sen...spelar man med den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 23 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2008 Börja som bakterie och sluta med att resa i rymden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Ska inte Spore vara lite väl tekniskt avancerat för DS? Just askin'. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Lär väl bli nån förenklad version. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 25 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2008 Min bror ska köpa till PC istället, kommer förmodligen vara mycket bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
contra Skrivet 26 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Min bror ska köpa till PC istället, kommer förmodligen vara mycket bättreDet tror jag säkert att det är bättre till PC,men tänk positivt då kan man ha det med sig överallt:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg