Nimtro Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 Jag har en mapp som heter All Users som ligger i C:/Documents and Settings/. Men problemet är att mappen har blivit skadad, men jag vet inte hur den blev skadad. När jag trycker på den så kommer det upp en ruta där det står att ''Filen eller katalogen är skadad och kan inte läsas.'' sedan händer det inget mer. Då problemet hände så kom det upp en lite ruta längst ner till höger att jag skulle köra CHKSK eftersom All Users mappen är skadad, men CHKSK bara avslutas efter några sekunder och sen så händer det inget mer. Så jag undrar om det är någon som vet hur jag ska göra för att All Users mappen ska fungera igen. Skulle vara tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Var är det för nån mapp? Vad heter den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Raptomex, det kan ju vara bra att läsa inlägget? Nimtro, antingen får du gör en system åter ställning på en dag innan det blev så, eller så får du formatera om datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Jag har en mapp som heter All Users som ligger i C:/Documents and Settings/. Men problemet är att mappen har blivit skadad, men jag vet inte hur den blev skadad. När jag trycker på den så kommer det upp en ruta där det står att ''Filen eller katalogen är skadad och kan inte läsas.'' sedan händer det inget mer. Då problemet hände så kom det upp en lite ruta längst ner till höger att jag skulle köra CHKSK eftersom All Users mappen är skadad, men CHKSK bara avslutas efter några sekunder och sen så händer det inget mer. Så jag undrar om det är någon som vet hur jag ska göra för att All Users mappen ska fungera igen. Skulle vara tacksam för svar. Jag hoppas du menar CHKDSK. Vad sa programmet medan det var igång? Det bör spotta ut information i stil med det som står här: http://en.wikipedia.org/wiki/Chkdsk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 13 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Jag blev tvungen att formatera om hela datorn, för när jag skulle starta datorn idag så stog det att en fil i Windows/Drivers pci.sys eller nåt liknade var skadad eller saknades. Jag kunde heller inte reparera eftersom det stog att min hårddisk var tom. Men nu fungerar allt igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Raptomex, det kan ju vara bra att läsa inlägget? Nimtro, antingen får du gör en system åter ställning på en dag innan det blev så, eller så får du formatera om datorn. Han sa att det var en mapp i documents and settings, vet du hur många mappar det finns i den??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nimtro Skrivet 13 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Den mappen som låg i C:/Documents and Settings var mappen All Users. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.