lalja Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2008 Hej! Söker ett GAMMALT spel (2000-2004 är åren ungefär då det kom ut). Det är alltså ett FPS spel som jag aldrig lirade, utan såg min brorsa lira, det kostade pengar i månaden, han hade en 15 dagars demo, men han lirade det rätt mycket. Det är ett spel som är jäkligt realistiskt måste jag säga, minns inte direkt hur bra grafiken var, men bra va det. Jag är 90% säker på att det var ett WW2 spel. Icke Singe-Player utan bara Multi-Player. Stort som F*N va spelet också. Minns när han och 2 av hans kompisar sprang runt där, tog dom 25 minuter att komma till en stad, när dom kom dit, var det ingen där, då tog det ytterligare ett bra tag innan dom stötte ihop med motståndarnas trupper. Kommer inte på något mer, spelade det på en XP dator, hm.. Om du vet vilket spel det är, snälla svara. // Lalja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Låter som ett kul spel :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Vilken idiot stavar World of Warcraft med förkortningen VoV om jag får vara helt ärlig??!?!??! :wacko: Anmälde du mitt inlägg bara för att jag stavade FEL?!?! Är du helt dum eller? Det kvittar väl hur man stavar.. kan inte ett skit om Vov eller hur man stavar det!!! Grejen är ju att han sökte ett FPS, World of Warcraft är en ganska omotiverad gissning, Kommer du ihåg vad han gjorde i spelet? Något uppdrag eller liknande? Det är riktigt svårt att klura ut vilket spel det kan vara faktiskt. Din första beskrivning för ju tankarna till vilken WW2-shooter som helst, och det finns en hel del. Det senare du skriver för ju tankarna till ett MMO. Du måste nog ge en mer specifik bild av spelet om det ska gå att hitta något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 battlefield 1942 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Man kan väl köra SP på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 World War 2 Online? http://www.battlegroundeurope.com/ Har aldrig spelat eller sett det, men det är det enda jag kan komma och tänka på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.