Gäst wAcko Skrivet 13 Augusti 2008 Rapport Skrivet 13 Augusti 2008 Tänkte bara tipsa om en extremt skön låt: http://www.youtube.com/watch?v=hKLpJtvzlEI Citera
DonaldDuck Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Skrivet 19 Augusti 2008 :o borde finnas i nåt skräckspel Citera
Escain Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Skrivet 20 Augusti 2008 Väldigt, väldigt skön och lagom stark. I love it. *favoriserar på youtube* Citera
PurpleHaze Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Skrivet 21 Augusti 2008 Grym låt, hade den redan som MP3. Har för mig att jag har hört den i en annan version i ett sånt där "escape" flash spel. Citera
Firecracker Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Skrivet 21 Augusti 2008 Haha, borde inte alla ha hört den redan? Den finns ju på otroligt många youtube videos. Men nog är den väl bra till vissa sorters videos. Jag skulle dock inte vilja ha den i min mobil och gå och kring och lyssna på den typ. ;) Citera
WASD Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Skrivet 21 Augusti 2008 Den har man ju hört innan. :DJupp, men den är *skön*, inte så många här som gillar den musiken gissar jag men det skulle nog passa in på flera ställen Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.