Hoppa till innehåll

Vac Bannad Guide!


Ceto

Rekommendera inlägg

Hej alla om ni har blivit vac bannad finns det inget att göra så nu kan ni sluta att hålla på göra masser med onödiga trådar om att du är vac bannad.

 

1. Det står att man blir bannad " Cheating will Result an Permanent ban" tydligt!

 

2. Ni kan sluta göra trådar för det finns absulut INGET ni kan göra för att få dom att inte banna dig

 

3. Det finns flera tusen bannade acc om dom öppnar just ditt hur stor chans skulle det vara ingen!

 

4. Ni kan fuska om ni har tråkigt non dag men va säker att du inte går in på " VAC SECURED SERVER! "

 

5. Använd inte detected fusk på en non secured server!!

 

Ta nytta av denna tråd och sluta fråga eller säg om att du har blivit bannad!

 

OM DU HAR BLIVIT BANNAD KAN DU SPELA PÅ NON SECURED SERVER! men det är inte så roligt...

 

Ha det så bra och hoppas nu att alla slutar göra trådar om Vac banningar ! :)

 

Mvh Ceto

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lyssna ja kör på en server ( Secured )

 

det är surf_ski_2 och då kan man komma gå till en teleport som tar dig till ditt fiendes spawn..

 

och servern är deathmatch så det ja brukar göra är att döda sen när den spawnar igen döda hela tiden men ja skjuter headshot hela tiden för dem flesta är afk fast jag är rädd att ja skjuter för många headshot och vac tror att ja cheatat men ja har inte gjort det .... därför vill ja skicka ett mail till steam va dem ska göra men ja vet inte deras email :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vill tillägga en sak.

 

VAC, som står för Valves Anti-Cheat system är HELT automatiserat, dvs att Steam bannar inte spelare, utan det gör automatiskt. VAC funkar så att den söker efter program som används med CS, ex .exe filer eller .DLL filer. Du kan alltså inte bli bannad genom att sätta för många HS, det är inte möjligt. Sen folk som påstår att dom spelar in "demos" som ska skickas till Steam, helt meningslöst svammel, dom tar inte emot demos. Det spelar heller ingen roll vem som spelar på ditt konto, så att skicka mail och säga att ditt konto blev hackat är meningslöst, det är över huvud taget meningslöst att skicka mail.

 

Lösning.

 

Ta bort Steam och Counter-strike. Gå och köp spelet och installera det igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vill tillägga en sak.

 

VAC, som står för Valves Anti-Cheat system är HELT automatiserat, dvs att Steam bannar inte spelare, utan det gör automatiskt. VAC funkar så att den söker efter program som används med CS, ex .exe filer eller .DLL filer. Du kan alltså inte bli bannad genom att sätta för många HS, det är inte möjligt. Sen folk som påstår att dom spelar in "demos" som ska skickas till Steam, helt meningslöst svammel, dom tar inte emot demos. Det spelar heller ingen roll vem som spelar på ditt konto, så att skicka mail och säga att ditt konto blev hackat är meningslöst, det är över huvud taget meningslöst att skicka mail.

 

Lösning.

 

Ta bort Steam och Counter-strike. Gå och köp spelet och installera det igen.

Jag har inte blivit vac bannad. Men jag är rädd för det för ja brukar göra typ 15 headshot efter rad för dem spawnar o e afk.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

lyssna ja kör på en server ( Secured )

 

det är surf_ski_2 och då kan man komma gå till en teleport som tar dig till ditt fiendes spawn..

 

och servern är deathmatch så det ja brukar göra är att döda sen när den spawnar igen döda hela tiden men ja skjuter headshot hela tiden för dem flesta är afk fast jag är rädd att ja skjuter för många headshot och vac tror att ja cheatat men ja har inte gjort det .... därför vill ja skicka ett mail till steam va dem ska göra men ja vet inte deras email :(

Herregud.

 

Tror du ärligt att folk sitter på Valves kontor och kollar "Du Ulf! Den där killen har gjort 28 Headshots i rad! -Måste vara en hackare, vi bannar honom."

 

VAC söker igenom datorns RAM minne efter misstänkta processer och kollar igenom alla spel-relaterade .dll filer, såklart det inte kör på någon headshot:death ratio där man blir bannad för att man dödat för många..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...