Hanrockar Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Hej, jag behöver en gratis och lagligt foto readigerings program. :) Dock inte, Gimp. Det har jag redan . Nått annat bra program? // HANROCKAR Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Paint.NET? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 14 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Något en ANING mera prosn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Photoshop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Han sa gratis :P Finns väll inte så många bra gratis foto progrm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CheatingB33 Skrivet 14 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2008 Hmm, ja du det finns inte så mkt foto program som är bra till gratis priset.. Men det finns säkert, håller ett öga efter det B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 Något en ANING mera prosn.men googla innan du tror att han menar Paint, när jag kollar på bilder ser det rätt likt photoshop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.