Bplay Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Eller typ Kalle anka :P Men typ någon final fantasy karaktär ^^ sephiroth :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Eller typ Kalle anka :P Men typ någon final fantasy karaktär ^^ sephiroth :rolleyes: Om du säger Sephiroth en gång till kommer jag personligen att skjuta alla som har gjort Naruto och spola ner deras datorer i toaletterna. InFlame: Death Knight, vad tror du? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Eller typ Kalle anka :P Men typ någon final fantasy karaktär ^^ sephiroth :rolleyes: Om du säger Sephiroth en gång till kommer jag personligen att skjuta alla som har gjort Naruto och spola ner deras datorer i toaletterna. InFlame: Death Knight, vad tror du? :P Jag förstår inte din aggresivitet. Ett spel som FF7 kan inte ha blivit grymt stort och populärt om det var dåligt. Jag tycker Sephiroth har en grym karaktär och tyckte därför han skulle platsa bra där! Vadfan har de gjort dig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmashDragon Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Eller typ Kalle anka :P Men typ någon final fantasy karaktär ^^ sephiroth :rolleyes: Om du säger Sephiroth en gång till kommer jag personligen att skjuta alla som har gjort Naruto och spola ner deras datorer i toaletterna. InFlame: Death Knight, vad tror du? :P Vad har du emot Naruto..? :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingshyguy Skrivet 20 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Men det skulle vara kul om waluigi blev en spelbar karaktär :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Men det skulle vara kul om waluigi blev en spelbar karaktär :rolleyes:Isåfall borde dem ta bort Wario. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Men det skulle vara kul om waluigi blev en spelbar karaktär :rolleyes:Isåfall borde dem ta bort Wario. Jag tycker inte alls om Wario så honom får de gärna ta bort. Fast tycker inte om waluigi heller för den delen :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kingshyguy Skrivet 21 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Jag tycker att waluigi och wario är coola :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Wario gillar jag inte men hat inget emot Waluigi. Btw, de borde lägga till Daisy också isåfall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jilde94 Skrivet 22 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2008 Ronaldinho, Nalle Puh, Illidan, Slash, Zezima, Jag .. listan kan bli lång :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 (redigerat) I miss Roy but i want a raving rabidd :lol: Redigerat 27 Augusti 2008 av nintendofan9 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Tråd ur spårad, låser. Sedan kan du ju vänta några år innan ni börjar snacka om nya saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg