D48 Skrivet 15 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2008 (redigerat) tänker just på dom nya bf spelen som 2142 och dom nya. så funkr XP till dom eller moste man ha vista? Redigerat 15 Augusti 2008 av D48 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 (redigerat) Dom funkar. Varför skulle dom inte???? Speltillverkarna skulle förlora massvis av kunder om dom gjorde spel som bara fungerar till Vista. (Än så länge) Redigerat 16 Augusti 2008 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 16 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 även det spelt som bad company eller vad det heter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 även det spelt som bad company eller vad det heter?Ja det är klart precis som personen ovan skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 16 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2008 Finns Bad Company till PC? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Jag har faktiskt inte hört/sett att det kommit till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Finns Bad Company till PC? :SNej, det har jag inte hört talas om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 19 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 det ska väll komma? eller har jag hört fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pefsin Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 bad company lär inte komma till PC. vi får BF heroes och mirrors edge däremot :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Om jag inte minns fel så kan man väl inte spela XboX360 spelen på PC, eller? :huh: :P :P :P Bara så ni vet, jag skojade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 jag tror att bc kommer till pc, men inte på ett tag :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2008 Battlefield Heroes kommer 30 december till PC enligt deras hemsida, och det kommer vara gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.