Guthan Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Undrar jag med :P Skicka en länk??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iPanda Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Jag läste också att det kommer ut 26:e augusti, minns dock inte var jag läste det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Ska läsa på runescapes forum, kanske står där :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 No killing no billing Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Kolla i forumen på Runescape.Com. Det var en tråd om just detta. Kommer tyvärr inte ihåg vad tråden hette <_< Men jag är väldigt säker på att det stod "It will be realeased in the 26th of August!" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guthan Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Okej, ska kolla upp det. Tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 (redigerat) Jag tror att f2p får gamla wildy medans p2p får denna "farligare" varianten. Redigerat 17 Augusti 2008 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guthan Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Okej, men jag hittar ej vart det står när de kommer ut. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 (redigerat) tyckte de va så att f2p fick wilderness och p2p fick lixom fick typ wilderness över allt utanför lumby portarna. Redigerat 18 Augusti 2008 av DreamOn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 tyckte de va så att f2p fick wilderness och p2p fick lixom fick typ wilderness över allt utanför lumby portarna.Som Rapto sade... Men då är det presis som gammla runescape classic igen ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 tyckte de va så att f2p fick wilderness och p2p fick lixom fick typ wilderness över allt utanför lumby portarna.Som Rapto sade... Men då är det presis som gammla runescape classic igen ju Troligtvis kommer det inte gå att pka i banker, clan wars lobbyn, stores m.m. Visst betyder pvp player vs player? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guthan Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 aa Pvp betyder player versus player. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg