Skurken Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Jag tror att f2p får gamla wildy medans p2p får denna "farligare" varianten.Hoppas det!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gamla wildy... <3<3<3! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guthan Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Yay :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Det släpps den 26 Augusti. Var redo att kolla så du inte loggar in i en PK world och dör direkt. :lol: Det är för alla spelare. Det tycker jag är bra, för jag får nämnligen inte bli member. Men ni som är member tycker ju att det ska vara P2p. Är inte du member??? såg din gubbe på värld 117 förra veckan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guthan Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Jag, slutade vara member för några veckor sen lol. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Det släpps den 26 Augusti. Var redo att kolla så du inte loggar in i en PK world och dör direkt. :lol: Det är för alla spelare. Det tycker jag är bra, för jag får nämnligen inte bli member. Men ni som är member tycker ju att det ska vara P2p. Är inte du member??? såg din gubbe på värld 117 förra veckan... Det är min kusins. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 19 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2008 Det släpps den 26 Augusti. Var redo att kolla så du inte loggar in i en PK world och dör direkt. :lol: Det är för alla spelare. Det tycker jag är bra, för jag får nämnligen inte bli member. Men ni som är member tycker ju att det ska vara P2p. Är inte du member??? såg din gubbe på värld 117 förra veckan... Det är min kusins. Aha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Ska vi fortsätta på oftopic eller vill någon leta reda på var dom hittade att det ska komma 26e? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guthan Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Ja såklart, jag hittar inte ens den när den kommer ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Dom har inte ens sagt när väll? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guthan Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Jo, några i fuska i alla fall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Jo, som inte har några säkra källor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 26 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2008 Skulle det inte komma ut idag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg