Apparat1230 Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 (redigerat) Jag har en gammal Motorola StarTac från 1996. :D Man kan ringa, sms:a och det finns telefonbok i den. Det finns ingen intergrerad klocka i telefonen, så det är en miss... <_< Men om jag skulle använda en ny telefon, skulle ljudkvaliteten hos en Ipod vara bättre. Dessutom så är bildkvaliten lite sämre i kameratelefoner än vad dom är i en digitalkamera med hög upplösning. Telefonen är ganska retro också, eftersom den var den första mobiltelefonen som noterades som ihopfällbar. Den käkar batterier som bara den, jag fick byta battericellerna i den för de var så dåliga och de tog inte emot ladding. Här är en bild på den: http://img.photobucket.com/albums/v467/jonchoo/DSCF0742x.jpg det är inte min, men det är samma modell... så det var min LITE äldre mobil... :lol: // Redigerat 19 September 2008 av Apparat1230 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 (redigerat) Jag har en Nokia Expressmusic och den har jag typ haft i snart ett år och har fungerat bra, har också haft en Sony ERicsson w300i. Man kan lyssna på musik och spela spel och ringa och sms:a med den. Enda jobbiga med den är att den är så liten och att den startar om sig jälv ibland...har ingen anning om varför <_< ? Redigerat 19 September 2008 av Legenden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 19 September 2008 Rapport Dela Skrivet 19 September 2008 har också en w300i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 (redigerat) Sony ericsson J210i Redigerat 20 September 2008 av ichwill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raffed Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Sony Ericsson w200i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Har en Nokia 5320 :) http://img.gsmarena.com/vv/pics/nokia/nokia-5320-01.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 En sån här, fast den är trasig i knapparna :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.