Satisfaction Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Typ allt som inte är gjort av Don Rosa eller Bárks är rätt värdelöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Slutade med Kalle Anka på sommarlovet till 6:an, men det kan fortfarande vara kul att läsa ibland. :) Prenumererar på Herman hedning nu. han äger ont: jag tycker kalle och joakim Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Läser nog lite av tidningen när jag är hos min kusin (he's like über kalle-anka f*n) Vem som är bäst i kalle anka är ju själva kalle :) T.ex när han ska lära knattarna en läxa så blir han själv läxad på nått sätt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Jag älskar Kalle Anka. Läser en tidning innan jag lägger mig. ( alltså i sängen ) Favoritfigur: Knattarna Favorittecknare : Don rosa och Marco Rota. Kan hända att Vicar kan rita bra ibland. Favoritmanusist: Barks och Don Rosa. FavoritSerie : När Don Rosa berättar om Von Ankas tid som guldgrävare i Klondike och Dawson. Historisk. (Börjar lipa varje gång jag läser den.. ^^, ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bmth Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Det e klart man läser Kalle Anka, Kalle själv äger! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 roligt medlemsnummer du hade! ont: nej läser inte längre, gjorde när jag var mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 (redigerat) Har varit prenumerant sen 1996. Musse och Kalle är ju favoriter men Knattarna och Långben är nog bäst. Har prenumererat på Pocket väldigt länge också. Marco Rota, Don rosa och Carl Barks är mina favorit tecknare. Redigerat 30 Augusti 2008 av Mornie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 Don Rosas berättelser om Joakim Von Ankas liv är kungliga, ska försöka skaffa samlingsböckerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 31 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2008 Ja, han är ju jätte bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoonigan Skrivet 18 September 2008 Rapport Dela Skrivet 18 September 2008 joakim von anka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Posers Skrivet 20 September 2008 Rapport Dela Skrivet 20 September 2008 När jag var liten ja :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NolifeGames Skrivet 21 September 2008 Rapport Dela Skrivet 21 September 2008 Jag läser kalle anka väldigt ofta. Eller jag läser bara gamla. Hehe, den äldsta jag läst är 69 år! Men min favorit måste nog vara Stora Stygga Vargen!!! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.