CrazyBarrie Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Hejsan, tänkte starta en server på antingen dust2 only eller surf rpg. Så vi behöver: Host = Jag kan men det laggar >.< Det är igentligen det ända vi behöver, men jag kommer kunna fixxa allting förutom host :P, allt precis allt annat ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
refflan1994 Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 ja kan hosta men pingen ligger runt= 30 - 45 men inget lagg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 17 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 OK, adda min msn ;) [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Jag kan hosta till dust2 server. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 17 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Ok rapto för refflan1994 skulle köra med 1.6 >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Hostning vad är det ? Jag har för mig att man betalar sever då eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 21 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2008 Hostning vad är det ? Jag har för mig att man betalar sever då eller? Man kan hyra/köpa servern av en host.Eller så har man en server på sin dator i 24/7 typ. Typ om du gör en egen server, och har den uppe för en klan då hostar du den typ. Där är vad jag har hört om hosting. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 27 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2008 Lite info: Host betyder "värd", alltså om man hostar lägger man upp ett spel/webb sida/etc på exempelvis Internet så är man host. Client är ni som spelar på servern, men man är oxå Client när man surfar på websidor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Hejsan, tänkte starta en server på antingen dust2 only eller surf rpg. Så vi behöver: Host = Jag kan men det laggar >.< Det är igentligen det ända vi behöver, men jag kommer kunna fixxa allting förutom host :P, allt precis allt annat ^^ Du behöver ingen Admin? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 14 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Nej men jag behöver fortförande en host, eftersom den hosten vi har nu. Fattar inte vad 24/7 är <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 14 September 2008 Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Nej men jag behöver fortförande en host, eftersom den hosten vi har nu. Fattar inte vad 24/7 är <_<24 timmar sju dagar i veckan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 14 September 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 September 2008 Nej men jag behöver fortförande en host, eftersom den hosten vi har nu. Fattar inte vad 24/7 är <_<24 timmar sju dagar i veckan! Jag vet -.-' men jag har sagt att han ska ha det, och han säger ok. Men gör det ej ändå :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg