Oden Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Vi har kanske 5 läxor i veckan och 1-2 prov/uppsatser varje vecka. Men man orkar alldrig göra alla läxor, speciellt inte matte. Men våran mattelärare är så skön så det är ganska lugnt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zipy Skrivet 28 April 2004 Rapport Dela Skrivet 28 April 2004 Vi brukar få 3-5 läxor som e enkla ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 Vi har 5-8 läxor och jag går i trean :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 29 April 2004 Rapport Dela Skrivet 29 April 2004 1 läxa varje dag Matte är skitigast Jag har också en läxa per dag.. Om det inte är, typ, veckan före lovet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Golden Star Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Brukar inte räkna dirrekt, men idag hade jag 12st. läxor som skulle göras. har du 12 läxor under en dag???!!! :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 2 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2004 Jag har inte alls många läxor!! :rolleyes: Typ en läxa i veckan!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 jete mycke det är nestan för mycke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Inga, nästan aldrig några läxor B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kkthxbye Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 typ redan gjort veckans läxor :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 4 Maj 2004 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2004 Jag går i 5:an så jag har 3-4 läxor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.