Nisselox Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 (redigerat) har problem med mitt IE, det hänger sig på flera sidor ibland sidan laddar men inget händer. ett par exempel på dessa sidor är : jesper.nu , www.wow-europe.com och några tilll. jag vet att det inte är isp eller modem eller nåt sånt för dem sidorna funkar perfekt på mina andra två datorer. finns det någon lösning på mitt problem ? ps. har vista Redigerat 17 Augusti 2008 av Nisselox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Min dator brukar hänga sig på de flesta sidor(Ibland). Särskilt Wow-europe. Laggigaste sidan som finns... Men annars vet jag inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisselox Skrivet 17 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Min dator brukar hänga sig på de flesta sidor(Ibland). Särskilt Wow-europe. Laggigaste sidan som finns... Men annars vet jag inte riktigt.då har vi typ samma problem...kanske man kan få ett lösning med :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Byt till Firefox så är problemen lösta! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Testa firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisselox Skrivet 17 Augusti 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Testa firefox.gillar inte firefox...får väl testa det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2008 Testa firefox.gillar inte firefox...får väl testa det... varför inte? det slår IE överlägset i alla tester Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Annars finns det ju Opera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Annars finns det ju Opera.Har du ens prövat det? Vet du hur trögt det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Nä, jag har inte prövat det. Men har för mig att det skulle vara bättre än IE? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xavio Skrivet 18 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2008 Nä, jag har inte prövat det. Men har för mig att det skulle vara bättre än IE?Skojar du? Det är det trögaste skiten någonsin. Försök titta på en YouTube video och du blir rent av torterad så långsamt det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.